Дивовижно: легковий автомобіль стрибає через “лежачих поліцейських” (відео)

У мережі з’явився відеоролик, що показує роботу унікальної електромагнітної підвіски коліс Bose Suspension System. Розроблена ще чверть століття тому, вона і сьогодні викликає не менше захоплення. Інженерам компанії Bose вдалося поєднати непоєднуване – відмінну керованість і феноменальну плавність ходу. Для наочного прикладу демонстрації роботи підвіски були взяті два люксові седани Lexus LS – на одному (темного кольору) була встановлена ​​штатна підвіска коліс, а на другому (білому) – Bose Suspension System. Результат перевершив всі очікування, пише autocentre.ua

Якщо темний Lexus раз у раз крениться на поворотах і при гальмуванні, то білий тримався рівно. Ще більш ефектним виглядає проїзд машин з перешкодою «пральна дошка» – автомобіль Bose Suspension System буквально вирує над землею. І, нарешті, апогеєм показових випробувань стало перестрибування через брус на дорозі. Lexus LS за якийсь метр від перешкоди «сідає» на задні «лапи» і хвацько перелітає через брус. Автомобільна підвіска Bose має лінійний електромагнітний мотор, підсилювач потужності на кожне колесо і набір алгоритмів управління.

Лінійний електромагнітний мотор

Лінійний електромагнітний мотор встановлюється на кожному колесі. Мотор має магніти і електромагнітні котушки. Коли подається струм на котушки, мотор відтворює зворотно-поступальний рух, скорочуючи або збільшуючи відстань між колесом і корпусом автомобіля. Однією з ключових переваг електромагнітної системи є швидкість.

Силовий підсилювач

Силовий підсилювач посилає сигнал на мотор після того, як надійшов сигнал від контролю алгоритму. Підсилювачі створені на базі технології створеної доктором Bose в 1960 році, яка привела до створення Корпорації Bose в 1964 році. Згенерована сила підсилювачів надходить і повертається на лінійний електромагнітний мотор. Наприклад, коли підвіска Bose потрапляє в яму, мотор витягує амортизатор, щоб автомобіль не провалився. Коли автомобіль виходить з ями, мотор скорочує вихід амортизатора за допомогою підсилювача. Таким чином, підвіска Bose вимагає менше тридцяти відсотків енергії, споживаної звичайним автомобільним кондиціонером.

Алгоритми контролю

Система підвіски Bose – конструктор математичних алгоритмів, отриманих завдяки 24-річній роботі. Дані алгоритми працюють відстежуючи вимірювання сенсорних датчиків, посилаючи команди на силові підсилювачі, розташовані в усіх кутках автомобіля. Таким чином, виконується завдання плавної їзди, виключаючи розгойдування і крен.





Більше новин


Прокоментуй новину