Volkswagen хоче використовувати синтетичне паливо для ДВЗ

Volkswagen Group, будучи таким великим автовиробником з декількома брендами під своєю егідою, може дозволити собі інвестувати значні кошти в електрифікацію без необхідності відкладати двигун внутрішнього згоряння на задній план.

Їх бензинові двигуни тепер більш ефективні, ніж будь-коли, в той час як дизелі, які отримали багато критики, які принесли штрафи в мільярди доларів, тепер настільки чисті, наскільки дозволяють сучасні технології.

У той час як деякі поспішили оголосити про майбутню кончину ICE в інтерв’ю Autocar технічний директор Матіас Рабе пояснив, чому VW стверджує, що традиційний двигун «матиме більш довге майбутнє, ніж передбачають деякі люди». Хоча синтетичне паливо ще далеко від масового виробництва для автомобільної промисловості, він вважає, що має сенс інвестувати в електронне паливо, оскільки електромобілі як і раніше мають обмеження по дальності дії, в той час як їхні батареї як і раніше великі і важкі.

Незважаючи на те, що електрокари в майбутньому стануть пріоритетом номер один, інвестиції в двигуни внутрішнього згоряння, як і раніше плануються для поновлення величезного асортименту бензинових і дизельних силових агрегатів VW, що продаються в багатьох його брендах.

BMW також переконані в тому, що у двигуна внутрішнього згоряння попереду ще довгий термін служби, оскільки керівник відділу досліджень і розробок Клаус Фреліх заявив про прихильність компанії ICE протягом як мінімум ще 30 років.


Не пропустіть