Власники автомобілів з ГБО зіткнулися із серйозною проблемою

Майже кожна друга машина з ГБО не може пройти сертифікацію.

З кінця 2019 року єдиним законним документом сертифікації автомобіля з ГБО є Сертифікат відповідності. Акти технічної експертизи, або як їх ще називають “Форма №5”, вже недійсні. При цьому з автомобілів, які приїжджають на сертифікацію з цим актом, майже кожний другий не витримує перевірки через численні порушення установки газобалонного обладнання. Про це йдеться в сюжеті Надзвичайних новин.

Сертифікат відповідності видається в 500 лабораторіях по всій Україні. Щоб отримати такий сертифікат, автомобіль повинен пройти ретельну індивідуальну перевірку і випробування. Саме в цьому і є відмінність Сертифікату від Акту технічної експертизи. Водії і установники газобалонного обладнання розповідають, що раніше як такої перевірки не проводилося, водій просто отримував папірець, де було зафіксовано, що автомобіль придатний до використання.

Серед численних порушень і несправностей найнебезпечніша – встановлення старого, простроченого ГБО під виглядом нового. До кінця минулого року вітчизняний авторинок просто таки був наповнений таким обладнанням, ввезеним з-за кордону, – розповідають експерти з сертифікації.


Не пропустіть