Volkswagen може вивести свій китайський бренд Jetta на інші ринки

Volkswagen Group заявила, що вивчає варіанти розширення свого нового китайського бренду Jetta початкового рівня, включаючи потенційний вихід за межі найбільшого в світі автомобільного ринку.

Через вісім місяців після своєї появи Jetta завоювала близько 1% китайського авторинку, оскільки молоді, чутливі до ціни клієнти купують автомобілі, щоб уникнути громадського транспорту після спалаху коронавіруса, заявив на цьому тижні президент марки Харальд Мюллер.

VW протягом багатьох років боровся за розробку автомобілів без надмірностей для ринків, що розвиваються, оскільки високі технологічні витрати утруднювали випуск конкурентоспроможних за ціною автомобілів в бюджетному сегменті, як це зробив бренд Renault. В кінцевому підсумку компанія вибрала двонаправлений підхід: вона використовувала свій седан Jetta – популярний в Європі і США протягом десятиліть – щоб створити доступний бренд для свого найбільшого ринку в Китаї, в той час як споріднений бренд Skoda зосередився на Індії.

У китайському сегменті початкового рівня переважають локальні виробники, такі як Great Wall і Geely, а також інші азіатські бренди. На його частку припадає близько 30% всього ринку країни, і, за даними VW, близько 80% тих, хто купує автомобіль початкового рівня, купують свою першу машину.


Не пропустіть