Новий Fiat Doblo: французька платформа і італійський дизайн (Фото)

Видання motor1.com розповідає і показує, як злиття концернів PSA і FCA вплине на долю популярного «каблучка» з Апеннінського півострова.

Під завісу минулого року автомобільні гіганти PSA (Peugeot Société Anonyme) і FCA (Fiat Chrysler Automobiles) підписали угоду про злиття. Учасники угоди обмінялися рукостисканнями і половиною всіх акцій, оголосили президентом Карлоса Тавареса і націлилися на великі справи, яким не страшний ніякий COVID-19. Одним з первістків новоспеченої колаборації може стати новий Fiat Doblo – про нього сьогодні і розмірковуємо.

Чому саме Doblo? Нинішнє покоління італійського “каблука” випускається з 2010-го, а точкові оновлення вже не здатні приховати поважний вік моделі. У той же час в портфоліо концерну PSA є чудова модульна платформа EMP2, що лежить в основі Citroen Berlingo, Peugeot Rifter і Opel Combo E (всі троє дебютували в 2018-мe), – і переклад Doblo на цю ,fpe здається логічним і виправданим кроком.

Незважаючи на ідентичну архітектуру, вищеперелічена трійця значно відрізняється один від одного як зовнішністю, так і елементами інтер’єру. І новий Doblo не повинен стати виключенням: оформлення передньої частини «каблука» нагадуватиме інші сучасні моделі марки на кшталт пікапа Strada і седана Egea з їх значними решітками і вузькою головною оптикою.

Питань до інтер’єру нового Doblo трохи більше, але є надія, що частина дизайнерських рішень буде запозичена у моделей 500X і 500e (зрозуміло, наскільки це дозволить французька платформа). У кастингу на роль головного пристрою беруть участь мультімедійка PSA і недавно оновлений крайслеровский Uconnect. Досить імовірно, із суто економічних міркувань вибір буде зупинений на першому варіанті.

Що до моторної лінійки, майбутній Doblo майже напевно обміняє старі MultiJet (1.3 і 1.6) на 130-сильний «пе-се-ашний» дизель об’ємом півтора літри. Крім того, під капотом італійської машини може з’явитися 1,2-літрова бензинова «турботрійка» PureTech з віддачею в 110 «коней».

Джерело motor1.com

Не пропустіть