Вражає: у скільки оцінили перший суперкар від Toyota

Олдскульне спорт-купе, яке в 1960-х порівнювали з Porsche 911, виставили на продаж в одному з автосалонів Японії за 75 млн ієн, пише newsyou.info.

Аж до появи Toyota 2000GT (модель, про яку йде мова) японський автопром в очах європейців і американців несильно відрізнявся від китайського п’ятирічної давності. Тобто велика частина моделей, вироблених в Японії, просто копіювалася з автомобілів більш розвинених брендів з незначними змінами. Однак спільне дітище «Тойоти» і «Ямахи» назавжди змінило це ставлення.

Для свого часу 2000GT був вельми серйозним авто з дуже непоганими характеристиками. Дволітрова рядна шістка, встановлена ​​під капотом купе, видає 150 сил, що на дві сили більше, ніж віддача мотора Porsche 911 тих же років, не рахуючи, звичайно, S-версії, чий агрегат розвивав 180. Всього Toyota випустила 351 екземплярів цієї моделі, що сильно підстьобнуло ціни. Деякі машини йшли з молотка більш ніж за 1,2 мільйона доларів.

Примірник, про який йде мова, за своє довге життя (купе було випущено в 1967 році) пройшов понад 70 тисяч кілометрів, 74 763, якщо бути точніше. При цьому авто знаходиться у відмінному стані і навіть зберегло оригінальний короб повітряного фільтра – деякі власники воліють міняти його на індивідуальні «губки» для кожного з трьох карбюраторів.

Що стосується салону, то він також прекрасно зберігся, незважаючи на те, що машині вже майже 50 років. Навіть лаковане дерево, за створення якого відповідало музичне відділення Yamaha, виглядає так, ніби 2000GT тільки зійшов з конвеєра.

На жаль, ніяких подробиць про історію машини сайт, який розмістив оголошення про продаж, не надав. До речі, просять за купе більш 75 млн ієн, або близько $ 663 000, що значно менше, ніж звична для цієї моделі ціна.





Більше новин


Прокоментуй новину