Скільки ми переплачуємо за бренд при покупці авто

І без всяких там досліджень ми знаємо, що при покупці того чи іншого продукту ми переплачуємо за імідж марки і її популярність. Але головне питання полягає в тому, скільки ми переплачуємо? Німецький Центр автомобільних досліджень Університету Дуйсбурга-Ессена вивчив це питання і опублікував результати свого дослідження …

Виявилося, що найбільше платять за марку покупці автомобілів BMW. За оцінками німецьких експертів «іміджева» накрутка тут становить відразу 4325 євро на кожен автомобіль! У Audi цей показник трохи скромніше – 4242 євро, а ось концерн Daimler «накручує» тільки 3621 євро, пише topgir.com.ua.

У виробників спортивних автомобілів плата за марку незрівнянно вища. Так, Porsche отримує з кожного проданого автомобіля взагалі 16 826 евро. Якщо ж не розглядати преміум-марки, то виявиться, що в сегменті «народних» машин найбільше цінує свій бренд марка … Hyundai. Корейці отримують з кожного проданого автомобіля 1386 євро. Для порівняння, у Volkswagen цей показник дорівнює 916 євро, а в Toyota 845 євро.





Більше новин


Прокоментуй новину