Українці масово міняють автоцивілки

0

Виплати по автоцивілці в Україні збільшилися вдвічі.

В Україні почало рости кількість звернень до страхових компаній від клієнтів, що бажають переоформити раніше куплені поліси автоцивілки на нові, пише Капитал.

Страховики пов’язують це з розпорядженням Нацкомфінпослуг про підвищення лімітів виплат по ОСАЦВ в два рази: до 100 тис. грн за шкоду, заподіяну майну потерпілих в ДТП, і до 200 тис. грн — за шкоду, завдану їх життю та здоров’ю. При цьому тарифи на поліси автоцивілки не підвищилися.

– Раз максимальна сума виплати збільшилася вдвічі, багато клієнтів захотіли переоформити старі договори страхування на нові, вирішивши, що за підвищеній захист по ОСАЦВ їм не доведеться доплачувати — тарифи не підвищилися, — говорить голова комісії зі страхування Українського товариства фінансових аналітиків В’ячеслав Черняховський.

Розпорядження Нацкомфінпослуг про збільшення максимальних страхових виплат за полісами ОСАЦВ комісія прийняла ще 21 липня 2015 року, але воно набуло чинності тільки 19 лютого.

У деяких страхових компаніях очікують у найближчі місяці 30-50% зростання заяв клієнтів на переоформлення полісів ОСАЦВ, але в середньому по ринку кількість таких звернень збільшиться на 10-15%, прогнозує голова правління громадської організації Український страховий омбудсмен Юрій Чуніхін.

Стримуючим фактором для масового переоформлення старих договорів ОСАЦВ, за його словами стануть самі страховики.

Не всі страхові компанії підготувалися до ситуації, так як під час попереднього підвищення лімітів по ОСАЦВ в 2010 році одночасно були збільшені тарифи і заяв на переоформлення договорів ОСАЦВ майже не було.

Сьогодні страхові компанії намагаються відбити у клієнта бажання переоформляти автоцивілку. Хтось відмовляє водіям в цьому, посилаючись на дефіцит нових бланків полісів ОСАЦВ, хтось вимагає заплатити за процедуру 20% від вартості страховки.

У Нацкомфінпослуг вважають всі проблеми продавців ОСАЦВ надуманими.

– У законі чітко описана процедура переоформлення поліса ОСАЦВ, тому не потрібно вигадувати велосипед. А що стосується інших питань, що виникли, якщо страховик не може їх самостійно вирішити, клієнти наступного разу оберуть іншу компанію, — вважає член Нацкомфінпослуг Олександр Залєтов.


Не пропустіть