Українці зможуть дешево купити вживані авто або заробити – не брехня

Хто був на Закарпатті, не міг не бачити великої кількості іномарок з номерами сусідніх держав. Зрозуміло, що це не туристи з Угорщини і Словаччини, а наші закарпатці, які купують там автомобілі і кожні 5 днів їздять на «пересічку», пише glavcom.ua.

Думаю, нікому не потрібно пояснювати, що і причина тут достатньо очевидна – хороша «малолітражка» з пробігом в країнах ЄС коштує в рази дешевше будь-якого «Ланоса», «Таврії», чи «китайця», якого в Україну завозить компанія «Богдан».

Так от: зараз закарпатці, які їздять на словацьких, угорських і чеських номерах заблокували КПП «Ужгород» на кордоні з Словаччиною і оголосили безстрокову акцію. Причина дуже проста – довідка про несправність автомобіля більше не є причиною, щоб вчасно не пройти «пересічку». Ні митники, ні влада області на переговорити з протестувальниками не йдуть, пояснюють усе тим, що ніби то таке правило діє з 2012 року.

Чим продиктовано таке нововведення, здогадатися не важко. Його мета – змусити людей пересісти зі словацьких Volkswagen і Peugeot на «китайців», які ввозить в Україну уже згаданий «Богдан». Думаю, тут всі знають, в чиїй орбіті перебуває ця компанія.

Як народний депутат, я внесу законопроект, який врегулює питання «пересічок» і зніме суспільну напругу. Але питання в іншому. Тема розмитнення іномарок така ж древня, як і проблема корупції в Україні. За роки незалежності сформувався цілий клас олігархів, які під виглядом захисту національного виробника втридорога продають українцям відра з шурупами, закриваючи ринок від недорогих іномарок з ЄС.

Розв’язати цю проблему дуже просто. Потрібно:

1. Створити для автомобільних гігантів податкові умови, за яких вони розмістять на території України виробництво автомобілів економ- і бізнес-класу. Щоправда, в такому випадку постраждає бізнес, наближений до Гаранта;

2. Знизити митні ставки для ввезення автомобілів з об’ємом двигуна до 2,0 л. до мінімального рівня. І нехай «національний виробник» робить, що хоче, бо вже немає сили терпіти їхні потуги створити щось за доступну ціну.

Є ще третій варіант – привести нормативну базу у відповідність до стандартів ЄС. Бо, наприклад, німцям все одно, на яких номерах до них заїжджають автомобілі.

Бо уся ця закритість українського ринку від автомобілів з Європи якось не дуже співпадає з деклараціями влади про рух у напрямку ЄС. Розумію, що вони роками отримували надприбутки зі своїх автомобільних схем. Але часи уже не ті. Змінилося все і люди в тому числі. Вони, щонайменше, заслуговують на те, щоб пригнати собі з-за кордону нормальну машину за адекватні гроші. Чи українці раби і зобов’язані все життя їздити на тому, залежно яке автомобільне лобі при владі – запорізьке, чи луцьке? Ні, вони не раби. Вони мають гідність, вони проливають кров за свою державу, якою керують люди, котрим постійно мало. І терпець таки вривається, що ми зараз спостерігаємо в Ужгороді.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Василь

    Потрібні пікети на всіх переходах кордону.А в Києві тим паче.А нам УКРАЇНцям час єднатись і рішуче наводить порядок у своїй садибі під назвою УКРАЇНА. Одним словом вимітать сміття.

  • Укроп

    Все правильно. “Гарант” (а вірніше всі “гаранти”) (цікава назва – що й кому вони гарантували?) зі своїми приспішниками всіма силами намагаються під закликом підтримку українських інтересів, які вони чомусь утотожнюють зі своїми власними, примусити українців підтримувати ЇХНІ прибутки, намагаючись примусити купувати виключно їхній металобрухт, при тому, що самі чомусь їздять виключно на їномарках.

  • Вільний

    То хто є такий народний депутат, обіцяти не значить зробити. Ці слуги народу вже обіцяли вирішити цю проблему і що, позвизділи і на канікули трударі хренові.