У Європі мають намір заборонити двигуни внутрішнього згоряння

0

На конференції «COP21» в Парижі альянсом, об’єднуючим кілька країн і регіонів, «Zero emission vehicle Alliance» (ZEV, «альянс, що підтримує автомобілі з нульовими викидами СО2), анонсована заборона на автомобілі з традиційними двигунами внутрішнього згоряння ( ДВЗ), як дизельних, так і бензинових, пише fraza.ua.

Ця заборона безпосередньо стосується членів ZEV, в який входять європейські країни (Німеччина, Великобританія Нідерланди і Норвегія), канадський регіон Квебек і 8 штатів США (Каліфорнія, Коннектикут, Меріленд, Массачусетс, Нью-Йорк, Орегон, Род-Айленд і Вермонт).

Німеччина є у 2015 році четвертим автомобільним ринком в світі з рівнем продажів близько 2,7 мільйона машин за 10 місяців поточного року, поступаючись лише ринкам Китаю, США та Японії. У той же час рівень продажів електромобілів в Німеччині становить менше 1% від усього автомобільного ринку. Таким чином, ця заява про намір повного переходу країни до 2050 року на електромобілі виглядає досить оптимістичною.

Продажі автомобілів у Великобританії також досить високі (6-ий ринок в світі станом за 10 місяців 2015 року). У країні за 2015 рік продано близько 2,3 мільйона автомобілів. У той же час продажу електромобілів в країні останнім часом б’ють всі рекорди, показуючи небувале зростання, проте також становлять трохи більше 1% від загального автомобільного ринку.

«Великобританія вже сьогодні має найбільший ринок транспортних засобів з ультра-низькими викидами СО2 серед країн Європейського Союзу, і четвертий – у всьому світі. Цей факт найбільш яскраво підтверджує нашу прихильність до забезпечення повного переходу країни до 2050 року на автомобілі і мікроавтобуси з нульовими викидами СО2 »- заявив Міністр транспорту Великобританії Ендрю Джонс.

«Електричні автомобілі екологічніші і дешевші в експлуатації. Ми маємо намір зробити їх більш доступними для споживачів, витративши на різні програми більш ніж £ 600 млн. ($ 900 млн.) В період з 2015 по 2020 роки, в першу чергу для стимулювання виробництв і переходу на транспортні засоби з ультранизьким викидами СО2 саме тут, в Великобританії.»- доповнив Міністр.

На думку фахівців Організації Об’єднаних Націй, транспортний сектор є одним з найбільш швидко зростаючих джерел шкідливих викидів в атмосферу, становлячи на даний момент вже практично одну чверть від усіх глобальних викидів. На думку членів альянсу заборона на автомобілі з традиційними ДВЗ дозволить знижувати більш ніж на 1 млрд. тонн на рік викидів від транспортних засобів, що забезпечить зниження на 40% світових викидів шкідливих речовин в атмосферу до 2050 року. Це в свою чергу повинно позитивно позначитися на кліматичному стан планети.

Деякі автовиробники завчасно оголосили про перехід на екологічні моделі. Так, автоконцерн Toyota заявив, що до 2050 року в модельному ряду компанії не повинно залишитися жодної моделі, яка була б оснащена традиційним ДВЗ. Компанія робить ставку на автомобілі з гібридними і водневими установками двигуном, а також на електромобілі. Напрямок електромобілів і електрогібридів також активно розвиває і Mitsubishi Motors. Європейські автовиробники також не залишаються осторонь, зокрема, автоконцерн «Volkswagen AG» активно працює над електрифікацією свого модельного ряду, а компанія BMW оголосило електромобілі одним зі своїх ключових напрямків.