Прем’єр-міністр дав вказівку вирішити довгострокове тимчасове ввезення авто

Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк дав доручення міністру інфраструктури Андрію Пивоварському внести зміни в правила перебування іноземних автомобілів на території України. Про це він сказав на засіданні уряду, пише autoconsulting.com.ua

“Треба дати доручення про зміну правил перебування іноземних транспортних засобів на території України. Їх змінювали років 5 назад, це було пов’язано з тим, що було шахрайство при користуванні ТЗ. Зараз треба придумати, як спростити людям переміщення через кордон і щоб вони через п’ять днів не були зобов’язані виїжджати назад, а могли перебувати на своїх ТЗ тут більш тривалий період часу “, – сказав він.

Таким чином, Яценюк дав зрозуміти, що готовий підтримувати ініціативу ряду депутатів щодо лібералізації тимчасового ввезення авто.

Як уже повідомляв AUTO-Consulting, робоча група при Закарпатській ОДА спільно з ініціативними групами власників авто на іноземній реєстрації напрацювала законопроект щодо лібералізації тимчасового ввезення авто терміном на 1 рік.

Перед цим власники авто на іноземній реєстрації блокували прикордонний перехід в Закарпатті з вимогою продовжити термін перебування авто на іноземних номерах.

Як відзначає AUTO-Consulting, в історії авторинку вже був період в кінці 90-х початку 00-х, коли на ринку було засилля авто іноземної реєстрації. Ними можна було користуватися майже 2 роки, використовуючи певні схеми. Тоді авто литовської реєстрації заполонили українські авторинки і привели до спаду продажів як нових авто, так і розмитнених б/в іномарок. Надалі цю схему прикрили, так що вона завдавала великої шкоди бюджету.

Відзначимо, що одним словом Яценюка тимчасове ввезення не лібералізують. Необхідна зміна в ряді законів, які повинна прийняти Верховна Рада. Поки “закарпатський” закон про тимчасове ввезення (назвемо його так) навіть не внесено до порядку денного сесії ВР.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Микола

    Це треба було зробити ще 10 років назад

  • лектор

    якщо кількість вїздів більше 12 всі наступні вїзди платні і ніякої відміни 5 діб

    • игорь

      вы о чем ? и от чего такая жесткая позиция? Может банально все- зависть..жаба душит.. Ч то несет стране такой уровень когда авто в Литве-Голландии стоит 1500-2500 евро а у нас такой же авто 13000 тысяч баксов? Вы думаете сильно подняли завод запарожский или там ще какой подпольный цех? Так нет же! А народ опустили хуже тех сирийцев

  • Сергій

    Це в основному автомобілі ЄС із яким Україна підписала договір про вільну торгівлю. Але наші олігархи, не допускають вільної торгівлі автомобілів, хоча наш народ купує все менше нові автомобілі і все більше бувші у використанні.
    Тільки сплата ПДВ при розмитненні бувших у використанні авто дасть більше доходів в бюджет ніж побори за нові в десятки разів.
    А громадянам України не буде потреби обманювати митників при декларуванні “тимчасового вїзду” .І кожен захоче мати краще автомобідь у власність ніж паритись на кордоні.

  • лектор

    всі Ваші доводи розумію , вірно. трішки історії. як потрапили до рук олігархів основні економічні утворюючі галутзі- енергія,метал,хімія. а потім акуратно замінили податками з кубів авто.це реальність

  • Володимир

    Майже любий “старий” автомобіль з европи10-15 років кращий і небезпечніший ніж сімка чи десятка і причому російський тому і вибор для українців зрозумілий , але наші економісти і фінансисти держави тільки читають і говорять а польські рахують тому і поляки швидко піднялись в економіці забрали нормальні авто в европі від їздили тай щей в Україну продають .чому Україна не стане ринком збуту іномарок напряму а кому яку купити і за які гроші то українці самі вибор зроблять і не будуть позволяти собі їздити на рухляді а для держави більше буде доходу від багатьох десятирічних машин ніж від одиничний нових російських консервний банк і китайського мотлаху але в Україні нема кому це порахувати тому і приходиться їздити на металоломі і не думати про безпеку людей краще старе блискуче ніж нове але ржаве