АвтоВАЗ почав випуск двигуна 1.8 (відео)

0

У Тольятті стартувало серійне виробництво нового вазівського мотора ВАЗ-21179, пише auto.mail.ru.

Новий мотор являє собою подальшу еволюцію «вісімкового» чавунного блоку. Основні відмінності від колишніх шістнадцатиклапанників – збільшений до 1,8 л робочий об’єм (з’явився додатковий масляний канал між першим і другим циліндром, а також додаткові канали охолодження), нові головка блоку циліндрів, колінчастий вал, масляний і водяний насоси.

Але головне – вперше вазівський двигун отримав механізм зміни фаз газорозподілу на впуску (також передбачено місце для другого фазообертача). Гідромуфту для останнього поставляє знаменита німецька компанія Schaeffler.

Характеристики такі: потужність – 90 кВт (122 к.с.) при 6000 об/хв, крутний момент – 170 Н·м при 3700 об/хв. При цьому обіцяно, що 1.8 повинен бути надійніше і економічніше своїх 1,6-літрових попередників.

При цьому мотор володіє двома варіантами кріплення опор і двома номерними майданчиками, а тому підходить і для поперечної, і для поздовжньої установки, тому теоретично може бути встановлений на нове покоління «Ниви», якщо таке, звичайно, з’явиться.

Також новий силовий агрегат може з’явитися на «Ларгус», повним ходом йдуть роботи з адаптації цього двигуна для «Вести». А поки, як повідомляє ВАЗ ТВ, 1,8-літрові мотори встановлюються тільки на кросовери Lada XRAY.


Не пропустіть