Депутати хочуть повернути ДАІ

Народні обранці пропонують створити нову державну організацію, яка фактично стане виконувати всі ті основні функції, якими до недавнього часу володіла ДАІ, пише autocentre.ua.

У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 4275 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення системи управління у сфері організації і безпеки дорожнього руху». Ключовою ідеєю цього документа є створення в Україні нового органу центральної виконавчої влади – Національного агентства з питань організації та безпеки дорожнього руху, який фактично буде виконувати всі ті основні функції, якими до недавнього часу володіла ДАІ.

Так, зокрема, Нацагентство:

– буде здійснювати реалізацію державної політики в сфері організації та безпеки дорожнього руху і розробляти стратегію щодо підвищення рівня організації та безпеки дорожнього руху;

– готувати проекти законів, нормативно-правових актів у сфері дорожнього руху та його безпеки, а також відповідальності за їх порушення на території України;

– розробляти і узгоджувати вимоги до конструкції та технічного стану транспортних засобів;

– проводити наукові дослідження і навіть формувати власні бази даних, а також користуватися базами інших держорганів, котрі контролюють безпеку дорожнього руху;

– розробляти і проводити узгодження єдиних вимог щодо проектування, будівництва, реконструкції, ремонту, утримання та охорони автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів.

Діяльність Нацагентства спрямовуватиметься і координуватиметься Кабінетом Міністрів України через міністра, що реалізує держполітику в сфері транспорту. Нацагентство очолює директор, якого призначає Кабмін, терміном на 5 років за результатами відкритого конкурсу. А ось контроль за його діяльністю здійснює Наглядова рада, що складається з 10 членів, яких терміном на 2 роки делегують Президент, профільні міністерства, а також – громадські організації, що працюють в сфері безпеки дорожнього руху.

Як стверджують автори законопроекту №4275, «він спрямований на збереження життя українських громадян, які гинуть і травмуються на дорогах України через відсутність координації роботи органів виконавчої влади на загальнодержавному та місцевому рівнях з реалізації комплексної і незалежної системи управління в сфері організації та безпеки дорожнього руху в Україні».





Більше новин


Прокоментуй новину