Парламент позбавляє українців можливості за помірними цінами купувати вживані авто

Парламент позбавляє українців можливості за помірними цінами купувати вживані авто. Про це заявила народний депутат Оксана Юринець під час засідання Верховної Ради, пише socportal.info.

Юринець зауважила, що вчора парламент не проголосував за ухвалення проектів законів, що регулюють розвиток в Україні ринку вживаних авто. Зокрема, наголосила нардеп, Верховна Рада мала б ухвалити зміни до Податкового Кодексу, які би дали можливість платити справедливі податки при розмитненні авто. «Коли нам говорять, що це буде мати негативний вплив на бюджет, то це не так. Навпаки, це дозволило б збільшити надходження до бюджету на 1,1 млрд грн», — сказала Оксана Юринець.

За її словами, 2 млн українців після ухвалення відповідних законів мали б змогу купити за помірними цінами вживані авто на прикордонних територіях та вирішити низку соціальних питань. Зокрема, йдеться про забезпечення транспортом мешканців віддалених районів, де немає належного медичного обслуговування, шкіл та магазинів. «Сьогодні ця проблема стосується не лише мешканців прикордонних територій, а і всіх громадян України», — додала Оксана Юринець.

Вчора під час сигнального голосування в парламенті не знайшлося 226 голосів для ухвалення закону в першому читанні. Проектом закону «Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів» передбачається наступне:

— виключення поняття однорідності для цілей статті 189 Податкового кодексу України;
— запровадження справедливого застосування податку на додану вартість до операцій на ринку вживаних товарів (зокрема вживаних транспортних засобів), що полягає в оподаткуванні маржинального доходу, тобто різниці між ціною продажу та документально підтвердженою ціною придбання вживаного товару;
— розширення кола суб’єктів, що можуть залучатися до операцій купівлі-продажу вживаних товарів із застосуванням спеціального правила визначення бази оподаткування відповідно до абзацу другого пункту 3 статті 189 Податкового кодексу України.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • бідний іван

    розігнати тих ск..тів або пересадити на тавріїї – на х..я нам такі обранці які не думають за свій народ

    • Женя

      А вы что-ли будете производить товар и продавать его за границу на сумму эквивалентную потраченой на приобретение ТС за границей? Или вам все-равно что будет инфляция от массового вывоза валюты за границу? Напомню что в ЕС дешевые старые авто не потому-что там жируют, а потому-что там налоги очень высокие на старые авто. В некоторых городах вообще запрещенвьезд в центр города на старых авто или за плату. Люди!!! интересуйтесь глубже темой, а становитесь жертвой информационного обмана.

      • Игорь

        Не становись жертвой обмана! Зайди на сайт по продаже машин в россии и удивись, что там цены в 2 раза ниже. Там охренительные налоги? Там запрещен въезд в центр? Тебе промыли мозги заказными статьями тех, кому не выгоден этот закон

      • Игорь

        Теперь, значит, касательно инфляции.. Лол))
        Ты вообще перед тем как употребить информацию ее проверяешь?
        Берем статистику экспорта-импорта.
        http://index.minfin.com.ua/index/gdp/eximp/
        Берем кол-во проданных БУ машин на страну. Цифры разные, но что то около ориентировочно 50 000 машин в год будет в этом году. (БУ)
        Теперь путем немыслемых усилий на калькуляторе считаем.
        50к*8к$(где то столько стоит в среднем БУ машина)*26(курс) = 10.4 миллиарда грн.
        Смотрим в табличку на колонку “Импорт 2015” И понимаем что это меньше 1% от общего кол-ва. Трындец, я не переживу если гривна подешевеет на 1%… Вот на 300% падение мы пережили, а еще на 1- нет. К тому же не все же 100% продаж будет из за бугра нестись, верно? А еще с этого года только евро5 можно экспортировать. А еще они меньше аварий и смертей на дорогах. Из за характеристик и из за безопасности самих машин. А еще экологи спасибо скажут. Одни минусы для государства! Лишние рты доживут до пенсии, этого нельзя допустить!

  • Петро

    Розігнати підарів вони про народ не думають

  • Геннадий

    Необходимо депутатов лишить транспортных средств.Пусть ходят пешком и будут ближе к народу при перемещение в общественном транспорте и метро.
    Все против народа.
    Страна с минимальной зарплатой,пенсией и максимальной стоимости автомобилей.
    Маразм…

  • Укроп

    А как же тогда доходы Порошенка и прочих “патриотов” от производства ведер с гайками? Это кто ж тогда будет покупать “украинское”? А заодно может сей талантливый “бизнесмен” может поделится, каким способом сумел так резко за год увеличить свой капитал? И почему до его президентства столь стремительного роста личного благосостояния почему то не наблюдалось? В украине почему то при попадании на государственные должности тут же резко проявляется талан бизнесмена, до того малозаметный. Почему бы это? Что за чудодейственное средство дают там, в верхах вместе с мандатом?