Jeep Wrangler: схоже, класик “помер”

0

Отже, те, про що говорили вже багато років, сталося. На превеликий жаль. Jeep Wrangler доживає останні місяці. Концерн Fiat-Chrysler підтвердив в п’ятницю, що новий Wrangler 2017 модельного року, в заводській специфікації машина JL, позбудеться нерозрізних мостів, пише motorglobe.org

Кажуть, рішення було прийнято в ході телефонної конференції керівництва концерну. Нові американські федеральні правила витрати палива не залишили інженерам Chrysler вибору. Ніякі інші заходи не дають можливості кардинально зменшити вагу автомобіля. Що і заявив провідний інженер марки Jeep Генрі Райдер.

З його слів ясно, що при повному розумінні того, на скільки принциповими для шанувальників марки є класичні мости, тільки їх заміна допоможе заощадити більше 270 кг ваги. І нехтувати цією економією компанія більше не має права.

Потрібно сказати, що крім Wrangler, всі інші автомобілі концерну давно перейшли на незалежну підвіску всіх коліс. Що, зрозуміло, підвищило безпеку автомобілів на високих швидкостях.

Але власники Jeep Wrangler любили машину зовсім не за її шосейні якості. Нерозрізні мости давали можливість відносно легко перетворювати міську машину в дуже серйозний позашляховик, модифікуючи підвіску. Та й фірм, що випускають всілякі ліфт-кити, в Америці не один десяток.

Перша реакція на рішення керівництва концерну вже була: «Здивовані? Не те слово! Ми приголомшені! Вони можуть як завгодно змінювати конструкцію будь-якого іншого автомобіля. Але балуватися з Wrangler … це схоже на перегляд Конституції». Так вважають господарі всіх тюнінгових фірм.

Верхівка ж Chrysler вважає, що шанувальники марки змиряться з новою підвіскою так, як змирились свого часу з пружинами, що замінили листові ресори. І обіцяє, що новий Jeep Wrangler все одно залишиться лідером в класі.

Остання надія справжніх джиперів тільки на те, що з’явилося це повідомлення першого квітня. Але надія, потрібно визнати, примарна.


Не пропустіть