Як продовжити термін служби автомобіля

0

Судячи з падіння продажів нових автомобілів на 50% автовласників не поспішають розлучатися зі своїми старими авто. Автопарк старіє, середній вік іномарки складає 9 років, а у вітчизняних машин майже 15. У цій статті ми дамо декілька простих порад, які дозволять продовжити ресурс вашого автомобіля, особливо якщо зайвих грошей на покупку нового зараз немає, пише novosti-n.org.

Почнемо ми з банальної, але тим не менш дуже важливої поради: дотримуйтесь зазначеним в інструкції з експлуатації періодичності і обсягу робіт з технічного обслуговування вашого автомобіля. Це в підсумку істотно збільшує термін життя автомобіля.

Водіть автомобіль по можливості плавно, уникаючи різких розгонів, гальмувань і маневрів. Пам’ятайте, всі перераховані вище дії в тій чи іншій мірі скорочують реальний ресурс, закладений в конструкцію його вузлів і агрегатів. Це ваша, а не чужа машина, і стиль водіння безпосередньо вплине на її стан.

Регулярно перевіряйте тиск в колесах і використовуйте гуму відповідну сезону.

Не затягуйте з необхідними ремонтними роботами. Сучасний автомобіль це дуже складний і найчастіше досить збалансований «механізм», в якому одна неправильно функціонує деталь в ряді випадків може викликати цілу «лавину» більш серйозних поломок.

По-можливості уникайте тривалої роботи двигуна в режимі холостого ходу. Крім банального витрачання моторесурсу, холостий хід шкідливий мотору ще і в силу того, що в цьому режимі його робота далеко не оптимальна. Якщо у вашого автомобіля турбований двигун, що зустрічається досить часто, дайте турбіні охолонути пару хвилин, не глушіть мотор відразу після зупинки, особливо після динамічної їзди.

Намагайтеся не навантажувати (ні по оборотам, ні по моменту) ще не цілком готовий (розігрітий) до цього двигун. Сучасному автомобілю прогрів на холостих не потрібен, але не вимагайте від нього багато чого до досягнення робочої температури. Не потрібно з нуля заганяти стрілку тахометра в червону зону.

Використовуйте тип і марку палива зазначені в інструкції з експлуатації. Якщо це бензин, то по можливості дотримуйтеся рекомендованого октанового числа (шкідливо як низькооктанове, так і паливо з надмірно високими антидетонаційними властивостями). Ну а при заправці дизельних машин, перш за все, стежте за правильною сезонністю солярки. І в будь-якому випадку намагайтеся не заповнювати бак в сумнівних, в плані якості реалізованого палива, місцях.

Забудьте про всякого роду «чарівних» присадках і пристроях сумнівного походження. Використовуючи всю цю хіромантію в своєму автомобілі ви в кращому випадку просто не погубите його завчасно. Ну а в гіршому — влетите на великий ремонт.

Ніколи не завантажуйте в автомобіль понад те, що дозволено в інструкції. Якщо двері салону і кришка багажника закрилися, це ще ні про що не говорить. Пам’ятайте, що взяті на борт кілька сот наднормативних кілограм можуть несподівано швидко «розправитися» з кузовом, підвіскою і трансмісією. Що ж стосується двигуна, то хоча він в цьому випадку страждає трохи менше, щасливих років життя систематичне перевантаження йому теж не додає.

Своєчасно готуйте автомобіль до зміни пір року. Причому, це може бути не просто сезонне обслуговування супроводжується зміною необхідних рідин, а й, наприклад, покриття кузова спеціальними захисними складовими.

Знаходження постійно експлуатованого автомобіля в опалювальному гаражі в зимовий період багаторазово збільшує ризик виникнення корозії.