Український парадокс: BMW на 3 місці з продажу нових авто

0

Вперше в історії України баварська марка повалила виробників недорогих автомобілів. Якщо роками раніше українці купували переважно бюджетні машини і моделі середнього цінового сегмента, то за підсумками березня 2016 року, БМВ обійшла ЗАЗ, Шкоду, Ніссан і інших екс-лідерів ринку.

Report_201603_01

За даними AUTO-Consulting, не тільки BMW здивувала в березні. Зростає продаж майже всіх брендів преміального сегмента, за винятком Mercedes-Benz і Lexus. У березні сталася ще одна знакова подія – Volvo вперше за всю історію українського авторинку випередила з продажу Lexus, який мав незмінну популярність в українців.

Радіти чи? Дивлячись, з якого боку подивитися. Адже якщо в «занедбаному» ринку перші місця займають преміум-марки, на нашу думку, це говорить лише про одне – середній клас вже точно вимер і фактично не в змозі купити нові авто. Говорячи простіше, у виборі нових авто українці розділилися на бідних і багатих. Але, варто сказати, що в цілому ринок виріс істотно – на 98%, в порівнянні з березнем 2015 року.