“Made in Ukraine”: як в Україні роблять тюнінг Brabus краще, ніж в Німеччині

0

На перший погляд може здатися, що такий заголовок аж надто гучний. Але в тому то й справа, що в Україні не тільки випускають деталі для Феррарі і Порше . У нашій країні ще й виробляють тюнінг автомобілів, рівню і ексклюзивності якому можуть позаздрити навіть фахівці зі світових тюнінг-ательє, пише topgir.com.ua

Доказом тому є цей Mercedes Benz G-class, власник якого захотів зовні і внутрішньо перетворити його в Mercedes Benz G700 BRABUS. В результаті вийшов автомобіль, який не просто не поступається, а в чомусь і перевершує оригінал вартістю майже 500 тисяч євро!

Унікальний Гелендваген робили фахівці тюнінг ательє Аверс Центр. Насамперед було зроблено зовнішній тюнінг, якщо бути точніше – повний рестайлінг. Зокрема, колись «звичайний» Мерседес отримав обвіс WIDESTAR з розширювачами арок (+12 см), новими бамперами і порогами з логотипом BRABUS. Підвіска – фірмова Brabus.

Спереду – нова решітка радіатора з емблемою BRABUS і додаткова накладка під нею. Світлотехніку доповнили затемненими ксеноновими фарами головного світла BRABUS і LED-фарами денного світла, які також мають функцію повторювача повороту. Крім того, майстри встановили LED-ліхтарі заднього ходу і спойлер BRABUS на даху, теж з інтегрованим світлодіодним стоп-сигналом.

Як відомо, «кубик» сам по собі автомобіль не з тихих. Але у виконанні Брабус він має особливий звук, з соковитим басом. В даному випадку вихлопна система BRABUS – з нержавіючої сталі з металевими каталізаторами збільшеної пропускної здатності і системою зміни звуку за допомогою перепускного клапана. Зовні спортивна вихлопна система зачаровує подвійними насадками, розташованими зліва і справа перед задніми колесами.

Зовні фахівці тюнінг ательє «Аверс Центр» повністю повторили стиль BRABUS, внісши деякі свої доповнення. Але не менше «український» G700 BRABUS вражає всередині!

Задні крісла, на відміну від оригінального Мерседеса G-класу, були просто демонтовані. Заводський варіант замінили диваном від BMW 7-ї серії з безліччю регулювань і спеціально розробленим підлокітником. Така заміна, плюс установка ближче до багажника, дозволила суттєво збільшити простір для тих, хто сидить позаду, і навіть встановити підставки для ніг. Для них же планшети на спинках передніх сидінь, підголівники – анатомічні подушки власної розробки «Аверс Центр», виконані з логотипом BRABUS.