Законопроект про скасування мита на вживані авто таки появився

На нові іномарки податкові пільги розповсюджуватись не будуть, пише ubr.ua

Шанси українців їздити на дешевих іномарках в черговий раз розтанули, як дим.

Виявляється, дана прем’єр-міністром Арсенієм Яценюком на минулому тижні обіцянка скасувати ввізне мито на старі автомобілі, крім російських, таки мала продовження.

Як стверджують в Autoconsulting, посилаючись на власні джерела, вже до минулого п’ятниці відповідний законопроект був дійсно підготовлений.

Але оперативно подати його в Раду уряд не встиг. Які шанси цього документа з урахуванням заяви Яценюка про відставку – експерти сказати не можуть.

Зате в Autoconsulting розкрили подробиці самого документа. Виявляється, як і побоювалися імпортери нових авто, на них скасування зборів не поширилася. У законопроекті прописано їх анулювання лише для б/в іномарок.

Тобто якби документ прийняли, то старі машини можна було завозити з дисконтом в 12%, а нові – за нинішніми тарифами, що передбачає сплату 10% податку.

На таких же умовах автори законопроекту пропонують пускати в Україну і російський транспорт. При цьому, як підрахували в Autoconsulting, якщо цю ініціативу схвалять, бюджет втратить чималі гроші.

“За даними Мінфіну, в 2015 р в казну надійшло 160 млн. грн. ввізного мита на б/в авто. А від імпорту нових – більш 2 млрд. грн.”, – Говорять дослідники.

Частково ці цифри пояснюють, чому чиновники не наважилися навіть запропонувати скасування податків на нові автомобілі. Адже знайти джерела, які б компенсували втрату 2 млрд. грн., зараз нелегко.

А скромні 160 млн. грн. можна отримати за рахунок акцизу і ПДВ імпорту старих іномарок, – підсумовують в Autoconsulting.

Тепер залишається тільки гадати – чи зможуть лобісти цього законопроекту все ж провести його через парламент, чи ж їм доведеться вичікувати більш підходящого моменту.





Більше новин


Прокоментуй новину