«Бюджетний» варіант тюнінгу: німці доопрацювали McLaren 650S

0

Німецьке тюнінг-ательє Gemballa вирішило розширити горизонти і звернуло увагу на спорткари McLaren, пише auto.mail.ru

Після трагічної смерті в 2010 році засновника ательє Уве Гембалли, здавалося, що його фірма не втримається на плаву і збанкрутує. Тим більше, що фінансове становище Gemballa залишало бажати кращого. Однак давній партнер Уве Гембалли – Андреас Шварц – зміг не тільки розібратися з боргами, а й фактично дав ательє Gemballa друге життя.

І нехай в даний час Gemballa вже не вражає любителів тюнінгу екстремальними «прокачуваннями», як це було при Уві Гембаллі, але час від часу тюнінг-ательє анонсує досить цікаві проекти. Як, наприклад, спорткар Gemballa GT, він же «прокачаний» McLaren 650S. Причому «прокачаний» за досить невеликі гроші – 33 900 євро, що, за мірками серйозних тюнінг-ательє, є мало не «бюджетним» варіантом тюнінгу.

За ці гроші потенційний замовник тюнінг-пакету отримає новий обвіс, що включає бічні аеродинамічні обвіси і новий задній бампер з дифузором, що збільшує притискну силу і робить машину більш стійкою на великих швидкостях. Салон оброблений шкірою, алькантарою і вставками з карбону. Попутно машина обзавелася 20- і 21-дюймовими кованими колісними дисками і доопрацьованою підвіскою.

Завершує картину чіп-тюніг 3,8-літровим бі-турбо «вісімкою», завдяки якому потужність мотора зросла з 650 до 670 к.с., а крутний момент з 678 до 726 Н∙м. Наскільки покращилися динамічні характеристики спорткара і покращилися взагалі – німці не повідомляють. Стоковий McLaren 650S на подолання першої сотні витрачає 3,2 с і розганяється до 328 км/год.


Не пропустіть