Тюнінг-ательє підготувало Fiat 500 в стилі Pepsi

Pepsi Fiat 500
0

Тюнінг-ательє Garage Italia Customs Лапо Елканн – колишнього головного маркетолога Fiat і члена сім’ї Аньєллі, що контролює італійську компанію – підготувало особливу версію хетчбека 500. Машину присвятили рекламному проекту Pepsi під назвою Life for Now («Живи тут і зараз»), пише motor.ru

Зовнішність машини підготовлена ​​спільно з дизайн-центром Pepsi. Хетчбек отримав фірмову червоно-біло-синю розмальовку американської компанії. Також художники нанесли на більшу частину кузова чорно-білий малюнок в міській стилістиці. За задумом творців, автомобіль повинен висловлювати «експресію поп-культури».

В оформленні інтер’єру булио використано покриття, яке активується за допомогою сенсора і створює ефект «зоряного неба». Крім того, особливе оформлення отримав важіль КПП, на підголівниках сидінь були вишиті логотипи Pepsi, а на самих сидіннях з’явилися опуклості, що нагадують бульбашки газованої води.

Публічний показ машини відбудеться з 13 по 17 квітня в Мілані в шоурумі Pepsi. Восени хетчбек покажуть на міланському тижні моди, після чого він відправиться в тур по різних промо-заходах в Європі і США.


Не пропустіть