З’явилася послуга з пошуку попутників для водіїв

Безкоштовна онлайн-послуга для водіїв та пасажирів “Ізітугоу” запрацювала 30 березня. Пошук попутників розрахований тільки для поїздок містом. Зареєструвалися вже близько двох тисяч користувачів, пише gazeta.ua.

— Водії економитимуть на бензині. Пасажирам буде комфортніше, ніж у громадському транспорті. Бо послуги таксі дорогі. Маршрутки стали їздити рідше, переповнені, — каже 26-річний Марат Досполов, засновник проекту. Працює програмістом. — Треба зареєструватися на сайті. Підписатися на певний маршрут. Коли з’явиться потрібний водій — прийде повідомлення на ­пошту. Можна поспілкуватися з попутником у чаті. Водій і пасажир самі домовляються про ціну.

Розробники сайту планують запровадити сторінку відгуків. Сформувати “чорний список” користувачів і зробити україномовну версію сервісу. Водії зможуть додати фото і марку авто.

— На сайті просять меншу плату за пос­лугу, ніж у таксі. Тому він не цікавий “грачам”, — говорить Досполов.

Наприклад, добратися з вул. Воскресенської, 16в, на Московський просп., 9, пропонують за 10 грн. Проїзд громадським транспортом обійдеться в стільки ж. Їхати доведеться двома автобусами. Таксі за цим маршрутом коштуватиме 80 грн. Із бульв. Лепсе на Відрадному на вул. Драйзера на Троєщині в годину пік о 19.30 водії вивісили вісім пропозицій — від 10 до 50 грн. За маршрутки треба буде заплатити 10 грн. За таксі — 80–100 грн. Із вул. Симиренка на правобережжі на ­просп. Григоренка лівого берега треба їхати двома маршрутками по 5 грн і на метро за 4 грн. Попуткою цю відстань у 27 км пропонують проїхати за 20 грн. У таксі така поїздка коштуватиме 100–120 грн.

29-річний киянин Максим Хомутко користується сайтом від його запуску.

— Недавно в маршрутці мені порвали нову шкірянку за 500 доларів. Почав шукати альтернативу громадському транспорту, — розповідає чоловік. — Спершу пересів на таксі. Якось їхав на машині з заліпленими фанерою боковими вікнами. Віддав півсотні. На “Фейсбуці” прочитав про “Ізітугоу”. Поки подобається. Не сідаю до водіїв без фото в профілі та сторінок у соцмережах. Завжди перепитую марку машини. На сервісі додав би ще інформацію, чи палить водій. Увів би систему бронювання через платіжні картки, щоб ідентифікувати особу. Так заведено в Британії. Це збереже від “кидал”, злодіїв і маніяків.

— По роботі цілий день мотаюсь по Києву. Адреси кидаю на сайт. Прошу недорого. За тиждень окупилась значна частина витрат на бензин, — говорить 40-річний Валерій Чумаков. Возить попутників на “Тойоті Камрі”.





Більше новин


Прокоментуй новину