Чи подешевшають вживані автомобілі до кінця року

Незважаючи на прийняття в першому читанні закону про зниження акцизів на б/в автомобілі, він не може стати чинним раніше 1 січня 2017 року. Якщо ж депутати не приймуть його в другому читанні до липня 2016 року, тоді ще через рік, пише autocentre.ua

Ухвалення Законопроекту номер 3251 про зниження ставок акцизного збору на імпортні автомобілі зовсім не означає, що він скоро почне діяти і в країну потечуть дешеві б/в автомобілі. Щоб даний проект став Законом, його повинні прийняти в парламенті в другому або третьому читанні, після чого документ буде направлений на підпис президенту, а потім опублікований в офіційній пресі. На все це може піти кілька місяців.

За словами Богдана Глядика, «зміни в податкове законодавство повинні вноситися не пізніше, ніж за півроку до початку нового податкового періоду. Про це свідчить п. 4.1.9 Податкового кодексу України. Якщо до кінця червня закон не приймуть (для цього потрібно проголосувати його в цілому, потім щоб його президент підписав і після цього його повинні опублікувати), тоді він зможе запрацювати вже з 2018 року».

З огляду на те, що в проекті 3251 передбачено зниження ставок акцизів тільки до кінця 2017 року, такий Закон взагалі може не запрацювати. Тоді навіщо його приймати? Глава асоціації автоімпоретров ВААІД Олег Назаренко в своєму пості передбачає, що для відволікання уваги громадян від більш насущних проблем. «Я на 100% впевнений, що ніхто нічого не прийме (мова йде про друге читання Законопроекту номер 3251 – ред.) І що все це «розвод і маніпуляції», щоб відволікти людей від подорожчання ЖКГ, електроенергії, ліків і майбутнього подорожчання продуктів після скасування пільг з ПДВ для агросектору, – говорить Олег Назаренко. – Автомобіль може собі дозволити сота частина відсотків жителів України, а ось збільшення цін на продукти і ЖКГ торкнеться кожного».





Більше новин


Прокоментуй новину