Які вживані іномарки найчастіше ввозять українці

За підсумками перших двох місяців 2016 року ввезення старих автомобілів в Україну зросло на 6,2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Але в його структурі відбулися серйозні зміни.

10059

Головна причина зміни структури ввезення б/в машин – набуття з 1 січня 2016 року чинності вимоги про відповідність будь-якого автомобіля, що ввозиться в нашу країну екологічним нормам Євро-5. А оскільки в Європі ці вимоги вступили в силу з осені 2009 року, то ввезення в Україну автомобілів старше 6 років стало неможливим.

Згідно зі статистикою, наданою для ВААІД Держмитслужбою, автомобілі старше 2010 року в перші два місяці практично не ввозилися. Найчастіше в нашу країну везли легковики 2011, 2012 і 2013 років випуску – таких машин було завезено 82% від загального обсягу. Причина – акцизний податок на автомобілі старше5 років набагато вищий, ніж на більш свіжі., – пише «Автоцентр».

Серед марок як і раніше лідирує французька Renault – в основному за рахунок однієї моделі Megane. Така любов до даної моделі пояснюється тим, що за кордоном вона коштує недорого. Крім того, ця модель найчастіше привозиться з економічним дизельним двигуном, на які в Україні зараз високий попит. Крім того, в нашу країну часто возять Volkswagen, Nissan, Mercedes-Benz, Opel, Skoda, Audi і BMW – зовсім не “народні” автомобілі. Гаряче улюблений в минулому році smart втратив популярність – ринок наситився.

Якщо розглянути структуру імпортних б / у автомобілів за моделями, то крім явного лідера Renault Megane в першу десятку потрапив електромобіль Nissan Leaf. Також багато возять VW Passat, Opel Astra, Skoda Octavia і Mercedes-Benz E-серії. Таким чином, в нашу країну ввозять в основному автомобілі середнього і вище середнього цінового сегмента. Бюджетних машин в ТОП-25 немає взагалі.





Більше новин


Прокоментуй новину