Творці «інженерного дива BMW» пішли працювати до китайців

Баварську компанію залишають відразу кілька фахівців світового рівня, пише auto.mail.ru.

BMW i8 часто називають інженерним дивом: гібрид з досить незвичайною конструкцією (чого вартий тільки вуглепластиковий монокок, склеєний з окремих деталей, щоб автоматизувати пресування елементів і склейку модуля), динамікою суперкара і витратою палива на рівні тойотівського «Пріуса». Не менш цікаво влаштований і компактвен i3: каркас з вуглепластика спочиває на алюмінієвій рамі, тому творцям вдалося обійтися без центральної стійки кузова.

Однак люди, що створили i3 і i8, залишають баварську компанію і переходять … до китайського інтернет-провайдеру Tencent Holdings. Дочірня компанія інтернет-гіганта Future Mobility створює власний електромобіль, а тому посилює власний штат інженерів і менеджерів.

Як повідомляє The Wall Street Journal, виконавчим директором Future Mobility призначений Карстен Брайтфельд, що до свого відходу з BMW відповідав за розробку моделі i8. Крім того, за деякими даними, слідом за Брайтфельдом перейдуть творець силових установок для моделей i3 і i8 Дірк Абенрот, автор зовнішності зазначених моделей Бенуа Якоб і продукт-менеджер гібридного напрямку Хенрік Вендерс.

Останнім часом китайські автовиробники вельми активно перекуповують фахівців світового рівня, однак щоб з компанії йшли практично цілі відділи – явище скоріше незвичне. Тим більше, що Future Mobility поки ніяк не назвати відомою маркою.





Більше новин


Прокоментуй новину