Цікаві вантажівки на ретрофестивалі в Києві

На ретрофестивалі Old Car Land, що проходить в Києві з 22 по 24 квітня, представлені цікаві вантажні автомобілі – серед яких Skoda-706RT і Praga V3S, пише trucks.autocentre.ua.

У 1957 р на заводі LIAZ в місті Риновіці, який випускав вантажні автомобілі Skoda -706R, було розпочато виробництво нової серії Skoda-706RT. Фактично, машина відрізнялася новою кабіною – над двигуном і самим мотором, який отримав безпосереднє уприскування палива і розвивав потужність 160 к. с. В сімейство входили базова модель Skoda-706RT, самоскиди Skoda-706RTS1 і Skoda-706RTS3 – з одностороннім і тристороннім розвантаженням, сідельний тягач Skoda-706RTTN, шасі для автобусів Skoda-706RTО і бортова вантажівка Skoda-706RTD. Вантажопідйомність бортової вантажівки – 8 т, повна маса – 14 т.

У 1966 р з освоєнням нового двигуна М630 потужністю 180 к.с., паралельно з сімейством Skoda-706R було розпочато виробництво серії Skoda-706MT. З 1969 р випускалися також Skoda-706MT4 Skoda-706MT5, оснащений двигуном М634 потужністю 210 к.с. і 5-ступінчастою КПП з двоступінчастим демультиплікатором. Вперше автомобілі Skoda-706RT з’явилися в СРСР на початку 60-х.

Автомобілі зарекомендували себе з найкращої сторони. Вони користувалися повагою за надійність і довговічність, а також за високий рівень комфорту робочого місця водія. Багато Skoda-706RT пропрацювали до середини 90-х рр.

Praga V3S – вантажний автомобіль підвищеної прохідності військового (пізніше і цивільного) призначення чехословацького виробництва, який з 1953 року виробляла фірма «Прага» в Празі-Височанах, пізніше в Празі-Летнянах і Братиславі. Вантажопідйомність по грунтових дорогах – 3,3 т, по дорогах з твердим покриттям – 5,3т. Повна маса – 10 т.

Автомобілі Praga V3S мають рядний 6-циліндровий дизельний двигун повітряного охолодження – 7,4 л (98 к. с.). Кабіна водія відрізняється коротким капотом, з максимально зсунутим тому двигуном – для поліпшення розвантаження по осях. Сидіння водія і пасажира розділене знімним кожухом для огляду двигуна. Коробка передач – 4-ступінчаста, роздавальна – двоступенева. Провідні мости – нерозрізні, з бортовими редукторами для збільшення дорожнього просвіту. Підвіска коліс – ресорна, залежна. Робочі гальма – пневматичні. В СРСР вантажівка Praga V3S була відома головним чином як автомобіль, на шасі якого встановлювали ремонтні майстерні та флюорографічні кабінети. Саме в такому вигляді машину демонстрували і на московських виставках в 1960-х. Також поставлялися до нас пересувні майстерні.





Більше новин


Прокоментуй новину