В Україні з’явилися перші МАЗи у виконанні Євро-5 (Фото)

В Україні стартував продаж техніки МАЗ у виконанні Євро-5. Перші вантажівки нового екологічного класу Євро-5 з’явилися в офіційному дилерському центрі ДП «АвтоМАЗ Україна» і вже знайшли своїх покупців. Кореспонденти AUTO-Consulting з’ясували: Чим же відрізняються новенькі МАЗи від своїх попередників.

Норми Євро-5, які вступили в силу в Україні з 1 січня 2016 року, змусили дилерів МАЗа серйозно похвилюватися. Завод довго формував замовлення на нову техніку, утрясав цінову політику і ось, нарешті, почав відвантаження готової техніки в Україні. Першим, нові МАЗи Євро-5, отримало ДП «АвтоМАЗ Україна». Машини буквально тільки прийшли з митниці.

У дилерський центр надійшли: самоскид з 3-сторонньої розвантаженням в/п 10 т МАЗ-5550С5-520-021 і 21-тонний самоскид МАЗ-6501С5-522-000. Обидві новинки укомплектовані двигуном ЯМЗ-53603 10 (Е-5) потужністю 310 к.с. в парі з 9-ступінчастою КПП ZF.

На перший погляд, відмінностей від виконання Євро-4 не так вже й багато. Зовні визначити новинку можна тільки по додатковому баку AdBlue і зеленим наклейкам з літерою «V». Але мотористам довелося неабияк потрудитися, щоб адаптувати двигун сімейства ЯМЗ-536 під норми Євро-5. Так, в систему систему випуску відпрацьованих газів тепер встановлюється і система селективного каталітичного відновлення (SCR), що включає в себе модуль дозування розчину сечовини (реагент AdBlue – (NH2) 2CO 32% розчин). З’явився селективний каталітичний нейтралізатор (глушник-нейтралізатор).

На панелі приладів новеньких МАЗів встановлюються відповідно до вимог Правил ООН № 49-05B2 (G) сигналізатор (індикатор збою), а також діагностичний роз’єм EOBD II, за стандартом SAE J 1962-2, для забезпечення інтерфейсу з електронним контрольним пристроєм двигуна (ECU ).

В іншому МАЗи Е-5 ідентичні своїм попередникам у виконанні Євро-4. На ходу, принаймні за перші кілометри пробігу, особливих відмінностей в поведінці автомобілів не зафіксовано.

Але це відноситься до машин, які комплектуються двигунами ЯМЗ. Для техніки з двигунами Mercedes-Benz, MAN або Deutz, відмінностей, ясна річ, буде набагато більше.

Як стало відомо AUTO-Consulting, поки далеко не всі МАЗи Євро-5 доступні з перевіреними часом моторами ЯМЗ. Наприклад, сідельний тягач МАЗ-5440Е9-520 у виконанні Євро-5 пропонується тільки з 435-сильним двигуном Mercedes-Benz OM501LA.V. Двигун, звичайно, відмінний, але і ціна такого тягача на ринку України стартує з $ 72000.

Як повідомили AUTO-Consulting в ДП «АвтоМАЗ Україна» традиційні споживачі МАЗів запитують саме версії з двигунами ЯМЗ. Вони не тільки дешевші, наприклад прайс на самоскид МАЗ-5550С5-520-021 стартує з $ 53500, а й добре відомі механікам.

Нові МАЗи можна замовляти з кондиціонерами та іншими опціями вже з заводу. І показово, що перші машини Євро-5 ДП «АвтоМАЗ Україна» вирішило замовити саме з кондиціонерами. Як виявилося, покупець з вдячністю відзначив цю новацію і придбав перший в Україні МАЗ Євро-5 не тільки в екологічному, але і в комфортному виконанні. Найближчим часом на складах ДП «АвтоМАЗ Україна» з’являться нові модифікації техніки Євро-5, включаючи і популярні в минулі роки зерновози, але вже з сертифікатом Євро-5.





Більше новин


Прокоментуй новину