Названо десятку авто, купувати які стане вигідніше після зниження акцизів (Інфографіка)

0

31 травня Верховна Рада проголосувала за зміни до Податкового кодексу, в десятки разів знизивши розмір акцизного збору на вживані машини. Якщо президент підпише документ, ціни на такі іномарки впадуть в 1,3-1,7 рази залежно від об’єму двигуна. пише autosvit.com.ua.

За оцінками авторів законопроекту, за рахунок збільшення продажів автомобільного секонд-хенду надходження до держбюджету після лібералізації виростуть на 1,2 млрд грн.

Про те, що імпорт зросте, сумнівів немає ні в кого. “У Польщі після вступу в ЄС, коли були скасовані ввізні мита, за рік імпорт зріс в 23 рази”, – говорить Сергій Федчун, керівник відділу автомобілів з пробігом компанії Порше Україна.

o-00004876-n-00011396

Зниження акцизів призведе до того, що, наприклад, популярний автомобіль Volkswagen Golf 2010 року випуску з бензиновим двигуном об’ємом 1,4 л має подешевшати на 30% і після проходження митного кордону “очищення” буде коштувати в Україні близько $ 10 тис. Такі популярні моделі, як Renault Megane і Volkswagen Caddy, згідно формальним розрахунками, повинні подешевшати в 1,5 рази. В середньому ж, за оцінками Федчун з Порше Україна, ціни на іномарки з пробігом впадуть на 30-35%.

Найменше нововведення торкнуться сегменту дорогих автомобілів. Особливо тих, які обладнані дизельним двигуном. По-перше, тому що споживачі таких транспортних засобів прагнуть купувати нові машини. А по-друге, навіть побувавши в експлуатації, подібні “екіпажі” несильно втрачають в ціні, запевняє Олександр Тимофєєв, генеральний директор АВТ Баварія.

Сегмент найдешевших нових машин постраждає від зниження акцизів більше інших, вважає Федчун. Потенційні покупці таких автомобілів будуть вибирати не новий товар, а іномарки з пробігом. “Найсильніше ціновий тиск буде спостерігатися в сегментах $ 15-30 тис.”, – Говорить представник Порше Україна. А найменші втрати понесе преміум-сегмент, хоча і там дилерам доведеться знизити ціни, вважає він.

В цілому ж, за словами Федчун, ринок нових автомобілів може просісти на 15-20%. І це при тому, що за минулий рік первинні продажі в Україні і так впали на 52%, а за 2014-й скорочення ринку склало 54%.

“У довгостроковій перспективі законопроект призведе до здорового функціонування і швидкого розвитку автомобільного ринку в Україні”, – вважає Тимофєєв з АВТ Баварія. Це станеться тому, що зростання ринку дешевих вживаних машин спровокує і збільшення продажів нових чотириколісних транспортних засобів. “Людина, коли змінює один автомобіль на інший, дуже рідко опускається в своїх перевагах. Рано чи пізно він зупинить свій вибір на новій машині того ж класу”, – говорить Джуринський.


Не пропустіть