Електромобілі виявилися небезпечнішими для здоров’я, ніж звичайні авто – вчені

Переміщення електрокарів призводить до викиду в навколишнє середовище великої кількості небезпечних частинок
Шотландські дослідники з Единбурзького університету встановили, що переміщення електрокарів призводить до викиду в навколишнє середовище більшої кількості небезпечних частинок, ніж у випадку зі звичайними авто, передає Autonews.
Найдрібніші тверді частинки викидаються при розгоні і гальмуванні машини. Джерелами викиду є гальмівна система, шини, які стираються при русі, а також покриття дорожнього полотна, на яке діє маса автомобіля.

Встановлені в автомобільному тунелі детектори твердих частинок показали, що один автомобіль виробляв приблизно 30-50 мікрограмів твердих частинок. І лише близько третини від цього обсягу було вироблено двигунами. Більшу частину шкідливих речовин, які потрапляли в повітря, становили частинки бітуму дорожнього покриття, гуми колісних шин і пилу від гальмівної системи.

Кількість викидів твердих частинок безпосередньо залежить від маси авто. Чим важче машина, тим більше енергії потрібно на те, щоб її розігнати і тим більше зусилля потрібно, щоб її зупинити.

А електромобілі відчутно важчі традиційних авто. В середньому, на 24%, відзначають експерти.

Наприклад, маса культової Tesla Model S – 2100 кг, а BMW 7-Series – 1700 кг. Інший популярний електрокар Nissan Leaf важить 1500 кг, в той час як приблизно відповідний йому по габаритам Volkswagen Golf з бензиновим двигуном 1,2 л-1200 кг.

У електрокарів в середньому на 1,5% більший викид твердих часток від зносу шин, на 2% – від зносу гальмівної системи, і на 10% – від контактів з дорожнім покриттям.

Важливо також і те, що вихлопні гази стають по-справжньому шкідливими лише у відносно довгостроковій перспективі – в міру накопичення в атмосфері і зростання загального забруднення. А викиди твердих частинок можуть мати буквально моментальний негативний вплив на здоров’я.

Тверді частинки являють собою набагато більш шкідливий вид викидів. Вони самі токсичні і здатні приводити до зростання кількості серцевих нападів, розвитку астми і багатьом інших захворювань.

Крім того, підвищення споживання електрики для зарядки електрокарів веде до підвищення рівня його вироблення. А це найчастіше веде до більшого завантаження теплоелектростанцій та інших підприємств, які виробляють електрику.
Таким чином, щоб мінімізувати збиток для екології та здоров’я, виробники електрокарів повинні в найкоротші терміни навчитися робити легкі автомобільні батареї і заряджати їх безпосередньо з зелених джерел.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Олександр

    Багато ще ми почуємо від “усіляких горе вчених” про небезпеку від електромобілів. Це ж треба, аж на 1,5% більше викидів твердих частинок від зносу шин, ШООООК ми всі постраждаємо, це ж такий удар по екології. А як, щодо таких авто, наприклад, як Порш Каєн, Джип Грандчероки СРТ, БМВ Х5 і багато багато інших, які мають вагу більше за 2 тони, а потужність мають дуже велику, такі автомобілі досліджували??? Одним слово хочеться сказати: “брєд сивой кобылы”

  • Антон

    шась від цієї статті за кілометр смердить нафтодолларами