В Україні різко виросли продажі преміум-авто

Toyota продала в Україні автомобілів майже на 87 млн. Євро

Всі звикли дивитися на рейтинги продажів. Хто на першому місці, хто на другому і т.д. Однак, лідируючі позиції з продажу – далеко не завжди відповідають таким же вражаючим успіхам на економічному фронті.

AUTO-Consulting проаналізував фінансову складову продажів.

За підсумками півріччя десятка лідерів продажів виглядає так: Toyota, Renault, Volkswagen, Skoda, BMW, KIA, Nissan, Ford, Hyundai, Mazda.

А за фінансовими результатами півріччя автомобільні бренди в Україні займають зовсім інші місця.

Виняток – Toyota, яка має 1 місце і з продажу, і з фінансів. За даними AUTO-Consulting, за перших 6 місяців 2016-го Toyota продала в Україні автомобілів майже на 87 млн. Євро. Це – майже на 71% більше, ніж за той же період минулого року.

На відміну від рейтингу продажів, де баварці на 5-й позиції, на 2-му місці за фінансовими показниками в Україні – BMW. Баварських авто продали майже на 82 млн. Євро. І це – майже на 153% (!) Більше, ніж в минулому році.

Третій за фінансовими показниками – Mercedes-Benz. Цих преміальних німецьких автомобілів продали на 68 млн. Євро. Що на 141% більше, ніж в минулому році.

На четвертому місці за фінансовими показниками – автомобілі Volkswagen. Схоже, світові проблеми німецького концерну не дісталися до України не те, що хвилями, а навіть – дрібними бризками. Автомобілів Volkswagen було продано на 42 млн. Євро. І це – на 95% більше, ніж в минулому році.

На 5-й позиції – ще один преміальний німецький бренд – Audi. За даними AUTO-Consulting, автомобілів цієї марки було продано майже на 42 млн. Євро. Що на 124% більше, ніж в минулому році.

На шостій позиції з фінансових досягнень – Land Rover. Авто цієї марки продали на 34 мільйони євро. На 43% більше, ніж в минулому році.

Автомобілі Renault, які в рейтингу продажів за півріччя – на другому місці, за фінансовими показниками – сьомі. Французьких авто продали майже на 30 млн. Євро, що на 76% більше, ніж в минулому році.

З продажами майже на 26,5 млн. Євро, на 8-му місці автомобілі Skoda. Чехи в 2016-му зросли майже в 2 рази.

На 9-й позиції Nissan, на 10-й KIA. Ці марки продали автомобілів майже однаково – на 26 і на 25 млн. Євро відповідно. Показники їх зростання – 11% і 99% у KIA.

Цікаво, що, за даними AUTO-Consulting, найбільше свої фінансові показники в 2016-му збільшили саме автомобілі преміальних марок. У BMW це майже 153%, у Mercedes-Benz – майже 141%, у Audi – 124%, у Lexus – 208%, у Volvo – 297%.

Таке враження, що українці стали купувати автомобілі за принципом: “скільки того життя”. Тобто – подорожче, а там – будь, що буде. Майже, як під час кредитного буму 2006-2008 років. Але це тільки перше враження. Насправді, за даними AUTO-Consulting, все не зовсім так. Автомобілів преміальних марок стали дійсно купувати більше. Але тут треба зазначити одну важливу особливість: самі по собі куплені моделі тих же, наприклад, BMW, Mercedes-Benz або Porsche – трохи дешевші, ніж в минулому році.

Наприклад, у BMW в минулому році середня ціна, придбаного в Україні нового автомобіля, за даними AUTO-Consulting становила 55,2 тис. Євро. У нинішньому – це 54,4 тис. Євро. У Mercedes-Benz відповідно – 75,4 і 66,7 тис. Євро. У Land Rover – 88,8 і 82,9 тис. Євро. У Lexus – 52,7 і 52,4 тис. Євро. У Porsche – 72,4 і 66 тис. Євро.

Виняток становлять Audi, Jaguar і Volvo. Середні ціни на автомобілі цих марок, навпаки, в 2016-му незначно виросли.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Val

    Хто б сумнівався! За такої влади та за тієї політики, що вона проводить, вже найближчим часом 90% населення стане жебраками, проте 10% буде купувати ще дорожчі авто, яхти, літаки та нерухомість за кордоном…

  • Коля

    списки чиновников ,купивших VIP авто в студию