Чи виживе авторинок після зниження акцизів?

1

Як позначиться новий закон про зниження акцизів на б/в автомобілі на авторинку нових машин і на медіаринку, пов’язаному з цією галуззю? Аналізує Олег Пличко, Researcher Navigator Media, пише autocentre.ua.

Український авторинок після обвалу продажу у 2015 більше ніж удвічі у 2016 р. демонструє позитивну динаміку. Так, за перші шість місяців поточного року обсяг продажу легкових автомобілів зріс на 58% порівняно з аналогічним періодом минулого року і в натуральному еквіваленті становить 27 211 шт.

«Рекламна активність будь-якої категорії є яскравим показником ситуації на ринку. Тому можна з упевненістю сказати про початок «одужання» авторинку в Україні. У 2016 році медіаінвестиції категорії легкових автомобілів демонструють зростання порівняно з минулим роком», – прокоментував Олег Пличко. «Для комунікації виробники використовують медіамікс, аналогічний до минулого року, але з великим акцентом на пряму рекламу та радіо. Зовнішня реклама, як і раніше, залишається основним каналом комунікації, займаючи близько 30% інвестицій».

Якщо говорити про позиціонування, то бренди середнього цінового сегмента найбільш медіаактивні, на них припадає понад 80% усіх рекламних бюджетів категорії. Renault, Skoda та KIA основний акцент роблять на ТБ-розміщення, Mazda комбінує ТБ і зовнішню рекламу, Toyota і Nissan більше половини своїх бюджетів виділяють тільки на зовнішню рекламу.


Не пропустіть