Блогер поїхав у Німеччину купувати дешеве авто. Що з того вийшло

Блогер з Тернополя Назар Мандзій вирушив до Європи купити дружині авто. Чоловік превіряв, наскільки дешевшим воно буде по новому закону. Журналісти шукали таку ж автівку в Україні. Ціни порівняли.

Закон знижує акцизи майже у три десятки разів. Якщо раніше розмитнення автомобіля з двигуном 1 л коштувало 1761 євро, то тепер лише 63. Ставка для автомобіля з дволітровим двигуном не 4800 євро, а 587. Щоправда, на пільгових умовах можна ввозити тільки одну машину на рік і в жодному разі не з Росії. Автівка має відповідати екологічному стандарту Євро 5 та бути виготовленою не пізніше 1 січня 2010 року, йдеться в сюжеті каналу “24”.

Машину коханій Назар планує придбати в Німеччині. Каже, там надійніше. Але дорогою робить зупинку на польському авторинку. Обирає Skoda Fabia з двигуном об’ємом 1,2 літри.

У Києві таке авто можна придбати за 7300-7600 доларів, або ж 6,5 тисяч євро. Польська Skodа коштувала на тисячу менше. Але акцизний податок на неї складе 75 євро. До цього слід додати 20 відсотків ПДВ та 10 відсотків мита, які ніхто не скасовував. Тож у підсумку автомобіль коштуватиме 7500 євро. Це без витрат на дорогу та проживання.

До такої ціни Назар готовий. Автомобілі, які відповідають стандарту Євро 5, не такі вже й дешеві. А ті, що по кишені українцям, ввозити не можна.

На думку експертів, деякі обмеження, які встановлює закон, легко обійти. Наприклад, право продати машину тільки через рік.

Не більше одно автомобіля, персонально треба за ним їхати. Скоріше за все, їх привозитимуть десь в Молдову. Людина буде просто виїжджати і оформлювати там без віз, – переконаний експерт “Реанімаційного пакету реформ” Володимир Дубровський.

Співавтор закону Роберт Горват каже, зробити закон ідеальним завадило потужне автомобільне лобі. Хоча переконує: основу мету – стимулювати український авторинок, документ виконає.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • степан

    Автомобільне українське лобі зрозуміло хто за цим стоїть. І по суті нічого корисного ще влада для народу не зробила. Кого ви дурите. Не за що купувати. Де ті зарплати, який ще акциз на транспортні засоби. Вам би всім паразитам що при владі довічно платити акцизи пдв і мито і то по ставках які ви пропонуєте простим людям. але з однією умовою щоб ви завжди жили і малися на мінімальну зарплатню і мінімальну пенсію.

  • Антоніна

    А яка екологія наших “Москвичів”, яким до 30 років і вони курсують Україною?

  • Александр Петрович

    Народу з рівнем життя евронуль пропонують авто не нижче євро5 . І це для доріг евро – мінус п,ять. Це все від того що в “керівників” утворення під назвою Україна абсолютний нуль совісті.

  • Allen

    слушайте а статейка то заказная ))))))) я вот тут сижу на немецком mobile.de и цены там совсем другие ))))) по моему лобби решило так дейсвовать ненавязчиво лапшичку то нам подвесить типа а все равно не проканает ))))))

    • Виталий

      Почитай Назаренко,поймешь,от кого статейка.

  • саньок

    Галимій писдешь в Германии Шкода Фабия – 4000 евро!
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&vc=Car&dam=0&ms=22900%3B6&fr
    =2011

    За деньги лжеблогера там можна ауди а 3 купить.!

  • Олександр

    автор статті мудак
    3500 ціна шкоди 2010+ року з пробігами по 200 000 км і то це на найдешевші.
    а худоба вже радіє – зрада!

  • Іван

    Ще один гачок для легковажних пригунів з Майдану. Казка закінчилася, коли сліпі та глухі люди привели до влади хворих та безглуздих дармоїдів. А тепер настав час вирушати до країн Єврозони без віз за дешевими авто! Вперед за майбутнє без їжі та житла, але з авто!

    • Шумахер

      Іван, ПНХ ! То купи чи збудуй собі житло . А хочеш – наздоганяй Януковича. Втім , з голою с…. тобі ніде нічого робити .

  • Шумахер

    Автор відробляє ВасадзеАвтоЗАЗпрому.. Авто ШКОДА-Фабія можна найти вдвічі дешевше за вказану ним ціну .