Дуже дорогі електромобілі: китайці завдають удар у відповідь

Бренд ArcFox на 60% належить компанії BJEV, яка, в свою чергу, є дочірньою фірмою одного з найбільших китайських автомобільних концернів – BAIC. Решта 40% розподілили між собою інші учасники проекту, серед яких варто відзначити фірму LeEco, що розробила стильний Електроседан LeSEE, пише auto.mail.ru.

Щоб ні в кого не виникало сумнівів, що бренд ArcFox буде випускати технічно складні і дорогі електромобілі, в шоу-румі встановлено 603-сильний концептуальний спорткар ArcFox-7. Цей електромобіль вже встиг зібрати масу позитивних відгуків навесні у Пекінському автосалоні. Однак, якщо вірити інсайдерській інформації, в серійне виробництво цей суперкар не піде, здебільшого тому, що китайські автомобілісти на даний момент не готові масово купувати електричні спорткари. Тому ArcFox-7 поки що виступатиме лише в ролі шоу-кара, демонструючи можливості новоствореного бренду.

А першим серійним електромобілем стане компактний трьох дверний автомобіль ArcFox-1, який також демонструвався у Пекінському автосалоні. Електромобіль довжиною 3027 мм важить 890 кг, на повністю заряджених акумуляторах може проїхати 200 кілометрів і розганяється до 120 км / год. ArcFox-1, так само, як і спорткар ArcFox-7 були розроблені за участю іспанської команди гонщиків Campus Racing, яка виступає в чемпіонаті Formula E. Іспанці поділилися з китайцями деякими електричними технологіями, але ось чи будуть вони брати подальшу участь в розробці електромобілів ArcFox – невідомо.

Всі електромобілі ArcFox базуватимуться на єдиній платформі, що дозволить в короткий термін створити повноцінний модельний ряд. В майбутньому, крім міського хетчбека ArcFox-1, з’явиться седан, кросовер, і не виключено той факт, що китайці все ж зважаться через кілька років запустити в серію і спорткар. Тим більше, що майже всіма необхідними технологіями вони забезпечені вже зараз.





Більше новин


Прокоментуй новину