Найнадійніші мотори сучасності

0

Багато автовласників впевнені, що нову машину краще через 3-5 років продати, тому що двигуни не досить надійні, доведеться весь час займатися ремонтом. Але раніше були такі автомобілі, які справно працювали сотні тисяч кілометрів. Невже в наш час не можна знайти таку марку, з якою не буде проблем?

Як же знайти автомобіль, який не тільки не буде ламатися, але не вимагатиме спеціального обладнання, не буде відкликано виробником, невимогливий до витратних матеріалів?

Розглянемо надійність автомобілів по класах. Зрозуміло, що дорогі автомобілі погано пристосовані для жорсткої експлуатації, але і тут є надійні і не дуже.

Малий клас

Клас В+. Один з найпопулярніших класів, в ньому можна бачити велику різноманітність моделей за різною ціною. Як правило, такі машини практичні, в них не використовуються інновації. Але в країнах Заходу такі автомобілі часто оснащені прогресивними двигунами.

Лідером в цьому класі можна вважати мотор K7M від Renault. Об’єм 1,6 л, 8 клапанів, ніяких інноваційних фішок, привід ГРМ ременем, простий модуль запалювання. Такі мотори встановлюють на Logan і Sandero. Якість цих моторів відмінна, ламатися там нічому.

На друге місце можна поставити двигун ВАЗ-21116. 1,6 літра, 8 клапанів, теж простий і надійний. Тільки іноді можуть виникати проблеми з проводкою, щей механічна коробка передач не витягує підвищений крутний момент.

На третє місце ми поставили мотор Renault K4M. Цей 16-клапанний двигун трохи дорожчий і складніший. Високі навантаження не так легко витримує. Його встановлюють на Logan, Duster, Megane, Kangoo, Fluence і інші.

Середній клас

У середньому класі лідирує вже названий K7M від Renault. Машини С-класу трохи важчі, часто бувають з АКПП, вищі вимоги до потужності. Мотори 1,8 і 2 літри підходять більше, ніж 1,6 літра. Тому мотори об’ємом в 1,6 літра можна вибирати, якщо вам не потрібна швидка їзда.

Для автомобілів С-класу найдешевшим, але надійним, можна вважати Z18XER. Проста конструкція, але встановлені регульований термостат і фазообертачі. ГРМ привід, хороший запас міцності, проста система уприскування. Не дуже легким машинам Opel Astra J, Chevrolet Cruse і мінівену Opel Zafira цілком вистачить потужності 140 к.с.

Друге місце можна віддати моторам Hyundai / Kia / Mitsubushi G4KD / 4B11. 2-літрові досить надійні, з системою регулювання фаз ГРМ. Хороша якість збірки, технологічний мотор. Потужність 150-165 к.с. Для автомобілів С-класу цього досить і в місті, і на трасі. Ці двигуни встановлювалися на Hyundai i30, Kia Cerato, Ceed, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi ASX, Outlander, Hyundai Sonata, Elantra, ix35 і Kia Optima.

На третьому місці для С-класу мотор Renault-Nissan MR20DE / M4R. Запорука успіху цього 2-літрового двигуна в простій конструкції і помірного ступеня форсування. У нього трохи менша надійна ГБЦ. При акуратній експлуатації на ньому можна проїхати 300 тисяч км, вартість запчастин не дуже висока.

Молодший бізнес-клас

В класі D + популярні ті ж 2-літрові двигуни, згадані в числі найнадійніших в С-класі. Маса автомобілів не сильно відрізняється. Але ще більш популярні престижні більш потужні мотори. Мотор 2AR-FE від Toyota об’ємом 2,5 л. потужністю 165-180 к.с. встановлюється на Toyota Camry. У своєму класі цей двигун найпоширеніший. Його ж ставлять на кросовер RAV4, і на мінівен Alphard.

Потім йде мотор G4KE / 4B12 від Hyundai / Kia / Mitsubishi. 2,4 л. 176-180 к.с. Ці двигуни встановлюють на Kia Optima, Hyundai Sonata, кросовери Mitsubishi Outlander / Peugeot 4008 / Citroen C-Crosser. Досить потужний мотор і недорогі запчастини.

На третьому місці вже згаданий Z18XER. Ставиться на Opel Insignia або Duratec Ti-VCT на Ford Mondeo. Потужні і недорогі в експлуатації.

Старший бізнес-клас

Седани Е-класу досить дорогі в експлуатації, мотори тут потужні і складні, і часто не дуже надійні. Але і тут є свої лідери. Мотори 2GR-FE і 2GR-FSE встановлюються на Lexus ES і GS, і на позашляховики Lexus RX. Вдалий бензиновий мотор, в своєму класі один з найбільш безпроблемних.

За ним йде мотор B6304T2 від Volvo, 3 літри. Цей турбомотор простіший в експлуатації і дешевший дизельних двигунів. Невисока вартість обслуговування і хороший запас міцності.

На третьому місці “шістка” серії VQVQ37VHR від Infiniti, 3,7 літра, 330 к.с. Ці мотори встановлювалися на Nissan 370Z і позашляховики QX50 і QX70.

Представницький клас

Автомобілі F-класу не бувають дешевими в експлуатації. У таких машинах присутні всі досягнення техніки, дороге обладнання. На німецькі седани встановлюються в тому числі і надійні дизелі, на корейські і японський ставлять бензинові мотори. Між ними важко вибирати.

http://o-doroge.com/