Ремонт доріг оцінюватимуть за світовими стандартами

0

— Якість ремонту доріг — питання номер один. По-перше, задля їх збереження ми запустили ваговий контроль. Не дозволяємо перевантаженому транспорту рухатися основними магістралями країни. По-друге, впроваджуємо так звану систему контролю Міжнародною федерацією інженерів-консультантів, — каже 15 серпня міністр інфраструктури 37-річний Володимир Омелян.

Про це повідомляє gazeta.ua

— Сподіваюся, цього року уряд прийме відповідну постанову. Ця система передбачає виїзд на місце робіт незалежних компаній. Робитимуть повний зріз закладених матеріалів. За порушення передбачені як компенсації, так і адміністративна відповідальність. Далі такі компанії не братимуть участь у будівництві.

— Сьогодні замовлення, виконання і контроль дорожніх робіт зосереджені в руках Укравтодору — самі роблять, самі й перевіряють, — говорить директор Центру транспортних стратегій 38-річний ­Сергій Вовк. — Потрібно позбавити його функції експертизи якості власної роботи. Тому впровадження цієї системи — важливе. Її використовує весь світ. Вона допоможе за три-чотри роки покращити ситуацію.

Але існує проблема недофінансування. Щороку на ремонт і поточне обслуговування доріг потрібні щонайменше 50 мільярдів гривень. За рахунок паливних акцизів Укравтодор отримує в кращому разі 40 мільярдів. Із них 20 виділяють на ремонт доріг.


Не пропустіть