25 років незалежності: транспорт, який увійшов в історію України (Відео)

0

Факти ICTV до 25-річчя незалежності України зробили підбірку автомобілів, що так чи інакше ввійшли в історію нашої держави.

Запорожець

Запорожець – чи не найпопулярніший та найбільш уживаний малолітражний автомобіль випускався з 1960 – 1994 рр. на теренах СРСР на Запорозькому заводі Комунар.

Перша модель ЗАЗ-965, прототипом якої був італійський Fiat 600 1956 року в народі називалася просто – “горбатий”.

Потім випустили модель – ЗАЗ-966 – дводверний седан, дизайн якого був запозичений у NSU Prinz 4 1961 року.

Характерною рисою цього автомобіля було те, що мотор був розташований у задній частині автомобіля, що викликало немало жартів та анекдотів у народі.

Цікавий факт: 15 -16 липня 2016 року у Запоріжжі пройшов 8-й зліт власників автомобілів Запорожець, що був приурочений до 50-ї річниці випуску ЗАЗ 966.

Таврія

ЗАЗ-1102 Таврія – легковий автомобіль, що вироблявся на тому ж таки заводі Комунар у Запоріжжі з 1988 -1997 роки. Ще один популярний у своєю сегменті автомобіль, завдяки своїй дешевизні та простоті. Хоча якість, як ми розуміємо при цьому, звичайно, суттєво страждала.

ВАЗ-2109 Лада Самара

Дев’яносто дев’ятка – саме під такою назвою всі найбільше знають цей автомобіль.

І хоч спочатку вироблявся він саме на російських заводах, слід зазначити, що у 2004 році виробництво цього авто було перенесено до України на той таки Авто ЗАЗ.

Особливо популярний був в “лихих 90-х”, коли таку машину тоді ще не кожен міг собі дозволити.

Але Жигулі і нині користуються попитом серед населення в різних його модифікаціях.

Daewoo Lanos

Вперше Ланос був представлений на Женевському автосалоні у 1997 році. З 1998 року Daewoo Lanos починають серійно збирати в Україні.

Зараз не можна уявити собі українського села, або міста без Ланоса на вулицях.

Громадський транспорт

Всі ми бачили, а може хтось і їздив на ретро-трамваях та ретро –автобусах, які з’явилися в Україні ще за часів розпаду СРСР. Деякі “екземпляри” курсують і досі. Старі автобуси та тролейбуси, трамваї можна побачити у маленьких містечках України, обласних центрах, куди еволюція доходить трохи з часом. Всі вони вироблялися на нині вже російських заводах, проте вимушені ремонтуватись і курсувати вуличками, бо в країні немає коштів на повне оновлення автопарку.

Але, тим не менш, цю нішу досить вдало зайняв вітчизняний виробник громадського транспорту ЛАЗ (Львівський автозавод) та Богдан, які досить активно поставляють свою продукцію на внутрішній ринок і технічно обновляють вітчизняний парк громадського транспорту.


Не пропустіть