“Перевзути” авто: скільки коштує зимова гума в 2016 році

0

Продавці радять не купувати б/в, але автомобілісти все одно економлять, пише segodnya.ua.

З жовтня українські автомобілісти починають замислюватися про підготовку своїх машин до холодів. Але як завжди, перевзуватися в першу чергу водії, які не бажають стояти в довгих чергах, коли випадає перший сніг, або ті, хто стер літню гуму “до нуля”. Корпоративні ж машини змінюють покришки за наказом підприємства.

“Переобувка” комплекту шин (4 шт.) Обходиться автолюбителям в середньому 200 – 250 грн на невеликі діаметри (13 і 14 радіус) і 250 – 350 грн – для коліс побільше (15 – 17 діаметри). Ця вартість коливається в залежності від місця розташування шиномонтажу і його статусу. Що стосується самих шин, то якщо дивитися в валюті – вони подешевшали на 5 – 10%. У гривні ціна, звичайно, зросла.

“Вартість послуг шиномонтажу зросла на 35 – 50% в порівнянні з минулим роком – це пов’язано з підвищенням вартості витратних матеріалів та оплати праці працівників. Вартість же автомобільних шин підвищилася приблизно на 10 – 15% – через підвищення курсу іноземних валют”, – розповів керівник відділу продажів інтернет-магазину Lester Руслан Гурин. Також на вартості не могла не позначитися і подорожчала електроенергія, і оренда землі.

Через подорожчання шин, клієнти частіше почали цікавитися уживаної гумою. Б/в покришка обійдеться приблизно в 18 євро за колесо. Тут бренд особливо не важливий, більше грає роль залишок протектора.

“В основному клієнти шукають б/в шини, але ми намагаємося переконати їх в покупці нових, так як різниця між б/в і новими бюджетними, є несуттєвою”, – зазначив у розмові власник шинного центру Олександр Ткаченко.
Якщо брати ходові нові колеса, то вартість зимових покришок середнього рівня якості, наприклад, розміру 195/65 R15 буде коштувати на сьогоднішній день від 950 до 1250 грн за покришку. Вартість же б/в коліс буде менше вартості аналогічного нового на 35 – 65% в залежності від його стану.

Перевіряємо масло і страховий поліс

Крім покришок, водіям настійно рекомендують підготувати до зими акумулятор – перевірити його працездатність. Заміна двірників проводиться виходячи з їх технічного стану – вартість коливається від 40 до 1000 грн і більше. Моторні масла змінюються відповідно до пробігу авто, а охолоджуючі рідини – виходячи із заводських рекомендацій.

Автомобілістам не варто чекати до останнього і підготувати своїх залізних “коней” не тільки в цілях безпеки – не варто забувати, що багато страхових компаній в своїх договорах визначають терміни, до яких водіям потрібно провести всі необхідні маніпуляції зі своїми автомобілями. Інакше, в разі ДТП можна залишитися без страхових виплат. При цьому, кожна компанія в праві становить власні договору і прописати в них свої терміни, згідно з якими, українські автомобілісти повинні підготувати свої авто до холодів.

“Ніяких стандартів тут немає, адже КАСКО – добровільний вид страхування. За нашими договорами, машина повинна бути готова до зими з 15 листопада. А автоцивілкою ніяких граничних термінів закон про страхування не передбачає, але під ПДР можна підв’язати. Відмов для виплати постраждалим по автоцивілці практично немає. тобто, потерпілий повинен отримати виплату навіть якщо винуватець п’яний був, але страховик, в формі регресної вимоги, будуть стягувати розмір збитку з винуватця. Аналогічно і з гумою, що не відповідає сезону”, – попереджає менеджер по комунікації страхової компанії PZU в Україні Олександр Мельничук.


Не пропустіть