Реклама шведського авто шокувала мережу (Відео)

Автовиробник зі Швеції Volvo створив новітню систему автоматичного гальмування. На честь цієї розробки рекламщики презентували оригінальний відеоролик. На відео видно, що люди вмирають зовсім з різних причин, пише autotheme.info.

Ролик отримав назву “Азбука смерті”. Маркетологи хотіли донести думку, що ніхто не вічний і смерть може настати в будь-який момент. Після того, як бабуся померла від зіткнення з автобусом, а чоловік заклювала зграя птахів, в кадрі з’являться водій шведської машини, і вмирає від серцевого нападу.

На дорозі автомобіля виникає чоловік, який вигулював собак. Система гальмування зупинила машину з мертвим водієм і зберегла життя пішоходу.





Більше новин


Прокоментуй новину