Повідомили, хто має платити за користування дорогою

В «Укравтодорі» вважають, що перевізники вантажних автомобілів повинні платити за користування дорогою, по якій вони їздять. З причини того, що саме ці транспортні засоби завдають найбільшої шкоди вітчизняним автомагістралям, вони зобов’язані інвестувати в їх реконструкцію, пише rbn.cc.

В.о. голови Держагентства автомобільних доріг України («Укравтодор») Славомір Новак повідомив, що є серйозні передумови для введення оплати за користування дорогами в Україні. Однак, оплачувати будуть не всі, а лише вантажоперевізники, які користуються певними ділянками дороги для пересування товарів.

Підтримка хорошого стану автодоріг в Україні є першочерговим завданням на даний момент. Як показує реальність, сьогодні вітчизняні дороги знаходяться на тому рівні, на якому була Польща ще 20 років тому. І періодичні ремонти істотно не поліпшили становище. Більш того, вантажопотік з кожним роком зростає, що тягне за собою часте переміщення вантажних машин і, як наслідок, швидке зношування дорожнього покриття. Разом з тим, проводити ремонт уряд повинен за державні гроші. У той час, як в Європі вже давно існує практика платних доріг.

«Якщо вони хочуть заробляти гроші на дорогах, то нехай інвестують в ці дороги. Не тільки купуючи паливо, тому що це нормально, а оплачуючи користування цією дорогою. В Європі є святе правило – «Хто використовує – той оплачує». І той, хто завдає найбільші збитки, і платить. А хто більше розбиває дорогу? Великі важкі автомобілі, які заробляють гроші на перевезенні вантажу», – зазначив Славомир Новак.

Крім цього, в.о. голови Держагентства автомобільних доріг України підкреслив, що в країні необхідно створити схему контролю вантажу на перевезення. Інакше, в разі, якщо вантажопідйомність транспортного засобу буде в два-три рази вище дорожньої прохідності, це може спричинити руйнування на магістралі. І, знову ж таки, ніхто, як такої, за це відповідальності не несе.

У підсумку, винесене на розгляд пропозицію очікує голосування депутатів Верховної Ради. Тим часом, в «Укравтодорі» висловлюють сподівання на прийняття ініціативи, так як не бачать іншого виходу з ситуації, що склалася.





Більше новин


Прокоментуй новину