Власники авто з іноземними номерами зазнають збитків через новий закон

Тепер водії машин з іноземними номерами повинні або кожні п’ять днів їздити за кордон, або платити податок за оформлення, пише pro-kyiv.in.ua.

Власники авто з іноземними номерами, так звані «пересічники», прийшли скаржитися до Києва. Після кількох днів блокади кордону зі Словаччиною вони вирішили дійти до прем’єра, щоб їм дозволили, як і раніше, перетинати кордон за спрощеною процедурою і ставити штампи в документах.

Крім того, вони вимагають для себе таких же прав, як і для водіїв-іноземців, які можуть цілий рік їздити на авто з неукраїнськими номерами. Експерти підозрюють, що за ними стоять лобісти-продавці беушних автомобілів.

Митниця не дає добро

Зараз прикордонники поставили металевий паркан на території нейтральної смуги і повісили «цеглина». Тепер власники авто з іноземними номерами не зможуть, як раніше, проїхати український кордон і тут же розвернутися, в’їхавши назад. Формально вони вивезли своє авто з України і ввезли його назад.

Хоча за всіма правилами, вони повинні були перетнути і словацьку (польську, румунську і т. д.) кордону. Так водії уникали зайвих витрат на бензин, не витрачалися на отримання шенгенських віз, страховки (120 євро в рік) і проходження техогляду раз на два роки (50 євро) – це правило європейських країн, де зареєстровані ці авто.
Крім того, водії побоюються, що на іншій стороні їх можуть позбавити автомобіля. «Не секрет, що частина цих автомобілів числяться в Європі або в угоні, або на них висять якісь штрафи. На кордоні їх заберуть на штрафмайданчик», – розповіло джерело на митниці в Ужгороді.

До того ж митники заробляли на цьому – за невелику плату проставляли штампи.

Але недавно все змінилося: митники зажадали, щоб водії дотримувалися закону, і влада робити поблажки не мають наміру.

За словами голови громадської організації Західноукраїнської асоціації власників транзитних авто Павла Білецького, тільки на Закарпатті близько 40 тисяч автомобілів з номерами іноземної реєстрації, а по всій країні їх уже майже 200 тисяч. І саме тим, хто не живе в прикордонних районах, найскладніше.

«Повірте, «пересічників” не дуже хвилюють ці п’ять днів. Якщо вони жителі прикордонних районів, то для них це заробіток: виїдуть, продадуть наш дешевий бензин, сигарети, ще й зароблять. Швидше за все, за ними стоять лобісти, які хочуть торгувати дешевими б/у іномарками довше. Складніше з жителями інших регіонів, які купили іномарки на транзитних номерах. Цих людей обдурили, сказавши, що на таких авто можна їздити скільки завгодно. Ось вони потрапили на гроші», – говорить гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

За його словами, єдиний вихід для таких водіїв – розмитнити автомобілі і оформити їх згідно з українським законодавством. Правда, самі власники авто кажуть, що не хочуть цього робити. «Це обійдеться від однієї до п’яти тисяч доларів, навіщо мені це потрібно», – сказав один з них.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • volodimir55

    Якщо їм, власникам таких авто, не потрібно це робити то хай поставлять їх, та любуються авто що стоїть під вікнами.

  • александр

    Якби ці 200 000 тисяч водіїв підїхали під АП Чи Кабмін,я думаю,швидко б знайшлось рішення. Назаренко,Порошенко,Васадзе ніколи не думали про державу.Вони дбають тільки про свій карман…