В Україні хочуть скасувати автомобільну норму Євро-5

Прихильники ідеї включити в Україні зелене світло старим іномарок не втомлюються фонтанувати ідеями. Ще не встигло водійське співтовариство переварити заяву народного депутата Володимира Парасюка про підготовку законопроекту, що пропонує дозволити ввезення в нашу країну машин Євро-2 без розмитнення на рік, як у Верховній Раді з’явився новий, ще більш радикальний документ.

Про це повідомляє UBR.

На офіційному парламентському сайті виставлено законопроект №5470 Андрія Антонищак (БПП) «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів».

Самого тексту документа у вільному доступі поки немає. Але, як вдалося з’ясувати зі своїх джерел, в ньому міститься революційна пропозиція – скасувати в Україні європейські екологічні норми.

Нагадаємо: зараз в нашу країну не можна поставляти авто нижче рівня Євро-5, а незабаром екологічний стандарт і зовсім повинен бути підвищений до Євро-6. Такі зобов’язання взяла на себе Україна, підписуючи договір про Асоціацію з ЄС.

Чим керувався Антонищак, просуваючи цю ідею – сказати складно. Але, як говорить глава ВААІД Олег Назаренко, «щоб прийняти цей законопроект, Україні потрібно відмовлятися від Асоціації з ЄС».

«Чому б не піти ще далі, і скасувати не тільки європейські екологічні норми, а й норми безпеки, заборона на використання при виробництві авто шкідливих матеріалів», – іронізує експерт.

Як би там не було, в разі схвалення цього законопроекту, Україна може відкрити кордони для автохламу з Європи.

Адже якщо зараз до нас можна ввозити лише авто, починаючи з 2010 року випуску, які відповідають стандарту Євро-5, то в разі скасування євро-норм, реально буде приганяти машини будь-якого віку, наприклад, 20-річні, які в ЄС продають за все по кілька сотень євро. А якщо Антонищак вдасться домовиться з Парасюком, і такі авто ще й не потрібно буде розмитнювати, пересічні українці зможуть придбати собі навіть по кілька стареньких іномарок.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Gonduras2000

    Неужели сразу было не понятно, что б/у авто с Евро-5 это ДОРОГО!!!

  • viper

    Олежке стоило бы покататься на отечественных автивках, и сравнить с ну пусть тем же мерсом нулевых годов и сказать какая из них безопаснее, удобнее и практичнее, а потом нести чушь. Отечественные автивки это до предела удешевленные китайские черри (хотя есть некоторые и даже европейские модели из самых дешевых) что тоже не блещут ни безопасностью ни вредными выхлопами. Главное тут получение денег на защиту якобы внутренного производителя с его автохламом.