В Україні змінять правила для всіх учасників дорожнього руху

Сьогодні розглянемо ще декілька фрагментів законопроекту № 5184 «Про дорожній рух і його безпеку», що стосуються підвищення безпеки на дорогах в темну пору доби. Нагадаємо, що зараз законопроект знаходиться на розгляді в профільних комітетах Верховної Ради, пише auto.ria.com.

Пішоходам

Водії знають: вночі пішохід в темному одязі, тим більше в сиру погоду, помітний з дистанції в 20 – 40 метрів. Чи цього достатньо для запобігання наїзду на невдалого пішохода? Для того, щоб дати можливість водіям розпізнавати людей з більш далеких дистанцій, пішоходів зобов’яжуть одягати спеціальні світловідбиваючі елементи. Для цієї мети можна використовувати нарукавники з спеціальними смужками, «флікери» або навіть верхню одежу, в яку вже вшиті такі смужки.

Водіям

У темний час доби, вийшовши з автомобіля, водій перетворюється в пішохода, якого важко помітити іншим водіям. Крім цього, відволікаючий фактор створює припаркований автомобіль – його габаритні вогні привертають увагу більше, ніж нічим НЕ позначений водій біля свого авто. Щоб убезпечити водія в такій ситуації, в кожному автомобілі стане обов’язковим мати світловідбиваючий жилет. Місця він багато НЕ займе, коштує недорого, а уберегти від наїзду цілком здатний.

Велосипедистам

На велосипеді буде необхідно встановити звуковий сигнал і світловідбивачі: спереду – білого кольору, по боках оранжевого, ззаду – червоного. У темний час доби на велосипеді доведеться включати фару білого світла, спрямовану вперед і миготливий ліхтар червоного кольору ззаду. Крім цього, велосипедист буде зобов’язаний використовувати одяг з світловідбиваючими елементами.

Гужовий транспорт

Кінні вози, вози і сани буде теж потрібно обладнати світловідбивачами. Спереду – білого кольору, ззаду – червоного. У темний час доби на возі або санях зобов’яжуть включати білий ліхтар попереду, і червоний миготливий – ззаду, розміщений по ліву сторону ТЗ.

Власникам вантажівок і автобусів

Вантажівки повною масою понад 3,5 т, причепи та напівпричепи до них, а також автобуси повинні бути позначені світловібивальним контурним маркуванням. В принципі (водіям на замітку), НЕ заборонено і додаткове позначення світловібивальними смужками, наприклад, світлодіодною стрічкою. Ці маркери повинні позначити три вимірювання транспортного засобу (або складу): довжину, ширину і висоту.

Коли законопроект № 5184 стане законом, кожної ночі ми зможемо милуватися на дорогах вантажівками і автобусами, блискучими як «траки» в новорічній рекламі однієї відомої компанії.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Богдан Ш.

    світодіодні освітлювачі певної потужності і кольорової температури (спектру) негативно впливають на зір інших учасників руху! при наявності розмітки із світловідбиваючих матеріалів, зокрема, позначення краю проїздної частини, на дорозі при справних освітлювальних приладах авто видно всі перешкоди (якщо немає осліплення зустрічним транспортом).
    безпеку пішоходів більше забезпечить наявність пішохідної доріжки. є ще мертві зони для освітлення: рельєф місцевості, круті повороти. пішоходам ніхто не забороняє мати світловідбиваючі елементи, вони дбають про свою безпеку. основна причина наїзду на пішоходів – недотримання швидкісного режиму, неуважність за кермом. таким водіям пішоходи падають на капот, як груші з дерева . але не тому, що недостатня видимість. зараз ми чуємо багато нарікань на погоду і дорожні служби. водії заявлять, що вони не перевищують дозволену швидкість і не можуть вчасно зупинити авто. але, при цьому, забувають, щ дозволену при сухому дорожному покриттю. у відповідності до вимог ПДР , водій повинен вибирати швидкість і інтервал руху, враховуючи дорожні умови… людина зі здоровим глуздом буде рухатися зі швидкістю 60км/год при ожеледиці?!! за межами населенних пунктів не перевищують 90км/год тільки ті водії(більшість), яким це не дозволяють технічні можливості авто. і потрібно памятати, що дорожні служби – не чарівники: вони не можуть моментально прибрати сніг, ожеледицю. запитайте себе, чи готові ви тратити половину бюджету центральног і місцевого, щоб на кожні 100м дороги поствити працівника з технікою?!! (це не виправдовує неякісне виконання обовязків) . водійський стаж з 1972р., кат.В,С.