У кого якісний газ? Результат перевірки

0

За оцінками експертів число машин на «блакитному» паливі наближається до цифри 30% в цілому по країні, і до 50% в столиці і містах-мільйонниках. При цьому значна кількість газових заправок (АГЗС) працюють поза правовим полем, що не заважає їм з’являтися в масовій кількості і в найнесподіваніших місцях. Якщо і за якістю бензину в нашій країні контроль вельми умовний, то про якість газу взагалі говорити не доводиться. Що ж «задувають» в балони автомобілістів?

Експерти Інституту споживчих експертиз у співпраці з інспекційною компанією Інспекторат Україна перевірив великі мережі АЗС і кілька «бочок», пише autoconsulting.com.ua.

Як виявилося, скарги автомобілістів на «недолив» – безпідставні. Дані дослідження показали гарні результати – у всіх мережевих заправок точність наливу вище 97%.

Однак, дослідження показало, що незважаючи на дешеву ціну, заправлятися на «бочках» невигідно – витрата буде більшою через невідповідність складу «палива» європейським і вітчизняним стандартам, також зберігається ризик передчасного виходу з ладу деталей авто.

У великих «білих» мереж ситуація набагато краща. Вони зацікавлені не в одноразовому миттєву вигоду, а в збереженні постійних клієнтів, тому ризикувати якістю товару не схильні. І у них, принаймні, можна подивитися документацію на скраплений газ, дізнатися його походження, щоб зайвий раз перевірити, що ти заливаєш в балон. А різниця в ціні (крім ціни закупівлі) обумовлена ​​ще й тим, що нелегальні «бочки» не платять роздрібний акциз (близько 1.20 грн./літр), тому можуть продавати газ дешевше, ніж «білі» мережі АЗС. Безумовно, така знижка приманює водіїв, але інгредієнти такого «коктейлю» навряд чи порадують водія і автомобіль.


Не пропустіть