Китайські автомобілі прощаються з українськими водіями

0

На вітчизняному ринку китайських автомобілів очікуються зміни. У беззаперечних лідерів минулих років продажі падають, а у деяких аутсайдерів – ростуть. Тому, не виключено, що крім перестановок в рейтингах продажів, в 2017-му ми не дорахуємося деяких брендів з Піднебесної. У 2016 році всі китайські бренди разом узяті навряд змогли зайняти 1,88% українського ринку. Для порівняння, ще рік тому вони контролювали 6,9% продажів, а два роки тому – більше 14% ринку. У штуках показники ще більш плачевні. Всього за 11 місяців цього року бажаючих їздити на нових китайських автомобілях захотіло лише 1069 чоловык, рік тому таких було – 2818. А не так давно, в 2014 році китайських авто було продано 12 257 шт!

Що ж відбувається з продажами китайських автомобілів?

Серед китайських брендів в Україні продовжує лідирувати Geely. Навіть не дивлячись на те, що в порівнянні з минулим роком, реалізація Geely у нас в країні скоротилася більше, ніж на 70%. На другому місці по продажах в Україні сьогодні Great Wall. Реалізація авто цієї марки, в порівнянні з минулим роком, скоротилися всього на 3%. На третьому місці – автомобілі Chery. У порівнянні з минулим роком, автомобілів цієї китайської марки було продано майже на 65% менше. На четвертому – JAC. На п’ятому – Zotye. Решта – вже покинули ринок. У минулому році, картина була інша: Chery були другими, а Great Wall займали 4-е місце. Непогані показники продажів Chery в Україні в прес-службі Корпорації «УкрАВТО» пов’язують з тим, що в поточному році було представлено відразу 4 новинки. Це – два кросовера – Tiggo 3 і Tiggo 5, а також два седана – Arrizo 3 і Arrizo 7.

Директор з маркетингу Групи компаній «АІС» (дистриб’ютор Geely в Україні) Сергій Боровик пов’язує перестановки в рядах китайських марок на українському ринку з декількома факторами. Зокрема, він повідомив що падіння частки ринку спостерігається в усьому сегменті, де присутні і китайські, і українські, і російські і європейські бренди. Тобто – змінилася структура ринку. Зростання ринку нових авто йде за рахунок дорогих брендів і моделей. Тому, виділяти на цьому тлі лише китайців некоректно, вважає пан Боровик.

Другий фактор, на думку Сергія Боровика, – введення Євро-5. Через це, багато популярних недорогих моделей стало неможливо імпортувати. Третій фактор – дуже велика кількість китайських брендів, які раніше були представлені в Україні, але вже пішли з ринку і в якійсь мірі зіпсували імідж всієї категорії. У прес-службі Корпорації «Богдан» вважають, що перестановки на ринку китайських авто в Україні пов’язані, головним чином, з наявністю автомобілів на складі в Україні і прийнятною ціною, яка відповідала б якості.

Ціни на китайські авто вже підібралися а іноді і перевалили до прайсів на автомобілі деяких корейських і європейських марок. І не виключено, що далеко не всі наші покупці готові платити такі гроші за машини з Піднебесної. Це теж одна з причин, по якій китайських авто стали купувати менше.

У прес-службі Корпорації «УкрАвто» вважають процес зростання вартості китайських авто закономірним. Адже, поліпшення якості, рівня безпеки, комфорту китайських автомобілів неможливо без матеріальних витрат, що в кінцевому рахунку впливає на підсумкову вартість автомобілів. У компанії Chery, наприклад, для того, щоб привести автомобілі до японських і європейських стандартів, була запрошена команда всесвітньо відомих автомобільних фахівців, з досвідом роботи в таких компаніях, як Opel, Ford і Daimler-Chrysler. А безліч автокомпонентів замовляється у відомих автогігантів, таких як Continental, Delphi, Bosch, AVL, Magneti Marelli, Siemens. Також варто відзначити, що кілька китайських брендів або покинули ринок України, або значно скоротили свій модельний ряд, що, в кінцевому рахунку, вплинуло на зменшення частки китайських автовиробників на ринку України. З цим згоден і Сергій Боровик. Зокрема, він повідомив, що кожна чергова китайська новинка стає все дорожче і дорожче, і на певному етапі різниця в ціні з доступними європейцями, у автомобілів з Піднебесної стала мінімальною.

У прес-службі Корпорації «Богдан» також підтверджують зростання цін на китайські авто, і теж не бачать в цьому проблеми. Зокрема, тут повідомили, що ціна є основним чинником для покупців. Однак використання сучасних технологій в автомобілях китайського виробництва і високий рівень безпеки дозволяють китайським брендам успішно завойовувати не тільки європейський ринок, але і збільшувати продажі на українському авторинку, не дивлячись на зростання вартості.

https://avtoblog.ua/


Не пропустіть