Бажання Путіна мстити Туреччині вдарило по російському автопрому

Російські компанії-автовиробники залежать від турецьких комплектуючих. При цьому деякі вже відчувають перебої з їх постачанням, пише trust.ua

Особливо це стосується автокомпонентів компаній, таких як Valeo і групи ДСК. Вони відчули перебої з комплектуючими, необхідних для випуску систем зчеплення і бензобаків.

Необхідні деталі вже кілька днів не можуть пройти митний контроль, пишуть «Ведомости» з посиланням на джерела в компаніях.

Якщо проблему з постачальниками не вирішити найближчим часом, то, приміром, «АвтоВАЗ» може призупинити випуск машин вже цієї п’ятниці, щоб не робити некомплектні машини.

«У невеликих і дрібних компаній проблеми величезні, особливо важка ситуація в Новоросійську, Петербурзі та Центральному регіоні. Багато одержувачів заявляють режим реекспорту, деякі відмовляються від поставок з Туреччини. Отримати компенсації все одно не вийде, каже він, а платити за зберігання товарів на складі доведеться. Спочатку компанії виплачують по 200 євро за контейнер за перевірку в інспекційно-доглядових комплексах, ще від 15000 до 150000 руб. в день коштує оренда складу, де зберігаються товари», – розповів виданні юрист, який консультує митницю.

Представник альянсу «АвтоВАЗ» – Renault-Nissan сказав, що їм вже вдалося нормалізувати поставки турецьких комплектуючих для своїх автозаводів в Росії, проте для цього потрібні були численні звернення, у тому числі у Федеральну митну службу і Мінпромторг.

При цьому ризики залишаються, що список продукції з Туреччини, забороненої для ввезення в Росію, буде розширено.
Однак експерти впевнені, що заборона на ввезення автокомпонентів з Туреччини, а також оснащення та обладнання сильно вдарить по самому російському автопрому. Заводи не зможуть швидко знайти нових постачальників, а також є ризик подорожчання комплектуючих.





Більше новин


Прокоментуй новину