Як водіїв обманюють в автосалонах

0

Автосалони, заманюючи клієнтів, часто використовують якісь «родзинки» у вигляді знижок, бонусних програм, гарантій і т.д. Однак трапляється й таке, що покупець замість обіцяних бонусів покупець отримує цілу купу проблем, у вигляді автомобіля, який не пройшов нормальну передпродажну підготовку. На що ж звертати увагу, щоб не потрапити в таку неприємну ситуацію?

Один з найпопулярніших способів обману – це маніпуляція з цінами. Так, на рекламному щиті або в буклеті вказується одна ціна, а в реальності вона не враховує ПДВ або інші приховані платежі. Це ж стосується і ставок по кредитах. Також автосалони люблять вказувати вартість автомобіля в валюті (доларах або євро), і роблять маленьку приписку, що оплата проводиться в гривнях за курсом міжбанку або НБУ. У підсумку, якщо курс «хитнеться», то клієнт заплатить набагато більше, ніж планував.

Невеликі автосалони воліють продавати щось на зразок розширеної гарантії на авто за додаткову плату, через що вартість автомобіля може вирости на кілька тисяч гривень, якщо не більше. Дуже часто завищені ціни і на обслуговування авто.

Ще один улюблений прийом продавців – домогтися, щоб покупець виїхав не просто на автомобілі в максимальній комплектації, але ще й прихопив із собою якісь супер килимки в салон, фірмові чохли і омивач скла з неймовірним «нано-ефектом». І все це, зрозуміло, за подвійну, а іноді й потрійну ціну.

Найпоширеніший варіант, коли автомобіль частково розукомплектовують. Наприклад, виймають килимки, полку з багажника, ящики з-під сидінь. А потім продають це добро клієнту під виглядом додаткового обладнання. Хоча всі перераховані речі встановлюються за замовчуванням із заводу. Але ще гірше, якщо під виглядом нового покупцеві продають автомобіль, що був у вжитку, та ще й після рихтування та фарбування. Найчастіше це тест-драйвові авто, рідше – автомобілі зі скрученим пробігом, що дісталися автодилеру за схемою «трейд-ін».

Окрему увагу слід приділити умовам гарантійного обслуговування. Нерідко на автовласника накладаються дуже жорсткі обмеження по експлуатації авто. Аж до того, що заливати потрібно тільки конкретну марку масла і взувати гуму обмеженого переліку брендів.

В іншому випадку виробник повністю знімає з себе будь-які зобов’язання щодо усунення несправностей.

Універсального рецепту, як не стати жертвою підступів автодилерів, не існує. Головна рекомендація – ретельно перевіряти всю інформацію, яку надає автосалон і по можливості, фіксувати обіцянки у вигляді договорів.

http://autonews.com.ua/


Не пропустіть