Перший в світі електромобіль, який не вимагає зарядки

На Женевському автосалоні швейцарці покажуть свою нову розробку – чотиримоторний електромобіль Quant 48VOLT. Мотори у нього електричні, але традиційна зарядка їм не потрібно. У нього майже стандартний бак, як у машин з ДВЗ. І якщо ви, як і ми, поки рубали кропиву, нічого не чули про «батареях потоку», то ось що вам слід знати, пише autodriving.net.

Концепцію запатентувала НАСА в 1976 році. Їм, бачте, треба було якось зберігати великий запас енергії для космічних подорожей. З звичайними батареями зв’язуватися не резон – багато часу йде на зарядку і розрядку. А з «батареями потоку» все простіше. Вони накопичують енергію за допомогою іонізованих рідин – вода з солями металів. У Nanoflowcell стверджують, що кілограм їх «святої води» здатний зберігати в 20 разів більше енергії, ніж містить кілограм свинцево-кислотних акумуляторів, і вп’ятеро більше енергії, ніж вміщує кілограм літій-іонних батарей.

Звідси питання: і де розетка? Звідки береться струм? А струм виробляється в процесі взаємодії іонів різнозаряджені рідини, який відбувається в спеціальній мембрані, що розділяє два резервуари в баку. У цих іонах якраз вся справа. Вони і несуть енергію, яка живить електромотори. Використана рідина викидається у вигляді пари, а нову, мабуть, все ж доведеться час від часу заливати в бак …

Словом, технологія Nanoflowcell дозволяє виробляти струм шляхом взаємодії двох типів розчинів через якусь мембрану. І крапка. У схемі присутні і суперконденсатори, і допоміжний акумулятор, який генерує надлишкову енергію.

А чи Quant 48VOLT до сотні за 2,5 секунди – поки питання. Хоча чому ні, якщо у нього понад 1000 коней. Адже тут головне – правильно мембрану натягнути …


Не пропустіть