Кому і коли готувати машину до техогляду

Законопроект №4683, зареєстрований в травні 2016 року, передбачає посилення вимог до водіїв і перевізників, збільшені штрафи, ще більше дозвільних документів і, зрозуміло – техогляд за всією суворістю Директив ЄС, пише auto.ria.com.

Поки, можна сказати, українським автомобілістам пощастило. Після розгляду декількома комітетами ВР, проект закону повернутий на доопрацювання.

Продовжуючи мову про цей документ, нагадаємо: що згідно з його змістом, з моменту отримання ним юридичної сили обов’язковому техогляду відразу ж підлягали б вантажні комерційні ТЗ, що виконують міжнародні перевезення, а з 1 листопада 2017 року – всі пасажирські ТЗ, які беруть участь в міжнародному русі, шкільні автобуси, автобуси, що працюють на приміських і міжміських маршрутах і вантажівки, що перевозять небезпечні вантажі. Для легкового приватного транспорту ТО, згідно з/п 4683, розпочнеться в 2019 році.

Законопроект №5184 «Про дорожній рух і його безпеку» також містить інформацію про обов’язкове ТО. Правда, термін «техогляд», як скомпрометував себе перш, в документі не застосовується: замість нього – контроль технічного стану ТЗ. Введення КТС передбачено тільки для транспортних засобів, задіяних в комерційних перевезеннях, а для власників легкових авто обов’язкова процедура контролю технічного стану поки не передбачається.

На перший погляд – цілком лояльно, але питання з засліплюваними «ксенононами», «кенгурятниками», які травмують пішоходів, і іншими плодами гаражного тюнінгу залишається відкритим. Який техогляд нас чекає – стане відомо вже в травні.


Не пропустіть