У Києві з’явиться новий вид транспорту

Через два-три роки в Києві може з’явитися новий вид транспорту — метробус. Нова система швидкісного громадського транспорту Bus Rapid Transit (BRT) з’єднає віддалені райони столиці з центром та між собою. Наприклад, Троєщину і Дарницю із Севастопольською площею та центром. Експерти-урбаністи підтримують цю ідею частково, пише vesti-ukr.com.

З Троєщини на Севастопольську

Метробус являє собою рухомий склад, схожий на тролейбус або автобус, але з набагато більшою пасажиромісткістю, який рухається по окремо огородженій смузі дороги. «Якщо середня швидкість автомобілів у завантаженому міському трафіку становить 23 км/год, то метробус буде їхати зі швидкістю 35 км/год. До того ж, за рахунок окремої смуги, він не заважатиме автомобілістам і створюватиме пробки. У травні наші фахівці завершать техніко-економічне обґрунтування проекту. Ми розраховуємо за два-три роки запустити перший маршрут», — розповів заступник глави КМДА Ілля Сагайдак.

За словами чиновників, Світовий банк готовий профінансувати проект. В першу чергу в планах вирішити найгострішу транспортну проблему в столиці — сполучення між лівим і правим берегами. У зв’язку з цим першочерговим перспективним коридором є маршрут від Троєщини через міст Бандери, вулицю Теліги, Шулявський шляхопровід, проспект Чоколівський — до Севастопольської площі. Довжина лінії складе 22,38 км, метробус на цьому маршруті зможе перевозити близько 141 тис. пасажирів на день.

«Після створення ТЕО потрібно проаналізувати дорожнє полотно, потім визначити місця для пересадочних станцій, а також вирішити, який саме транспорт запускати на маршрут. Швидше за все, це будуть тролейбуси, бо пальне для автобусів дорожче від електрики, та й контактна лінія по цьому маршруту у нас вже практично готова», — кажуть у департаменті транспортної інфраструктури КМДА. Крім того, виберуть і розміри рухомого складу, тому що метробуси бувають 10-, 20 – і 30-метрові. За попередніми підрахунками, будівництво лінії Троєщина — Севастопольська площа обійдеться в 120 млн євро. Ще 30 млн — вартість транспорту. «Для функціонування даного маршруту необхідно 60 одиниць техніки: 50 — у рейсі, 10 — запасні на випадок поломок», — кажуть у мерії.

Друга лінія BRT може пройти по лівому березі — від Дарницької площі на Лісовий масив, її ємність оцінюють в 160 тисяч осіб на добу. В подальшому крім цих двох маршрутів планується створити ще: Дарниця — пл. Севастопольська, пл. Тараса Шевченка — пл. Льва Толстого, Виноградар — пл. Льва Толстого, Троєщина — мас. Харківський, ст. м. «Чернігівська» — пл. Севастопольська, Дарниця — пл. Льва Толстого, мас. Харківський — пл. Льва Толстого, Святошин — Видубичі, Троєщина — Дарниця, Дарниця — Нивки. Дані маршрути дозволять перевозити понад 290 тисяч пасажирів щодня.

“Краще розвивати трамвайні маршрути”

Урбаніст Григорій Мельничук упевнений, що нова система швидкісного транспорту для Києва може бути оптимальним рішенням, якщо розглядати її локально. Але покриття всієї столиці лініями метробуса експерт вважає недоречним. «BRT з’явилася в 90-х роках в країнах Латинської Америки як більш дешевий замінник метро та трамваїв, які у нас є. Метробусы будуть дійсно корисні на лінії Троєщина — Севастопольська площа. Але що стосується інших міських напрямків, то потрібно розвивати трамвайний маршрут, для початку — збільшити пасажиропотік шляхом збільшення розмірів транспортних складів. Це до того ж заощадить гроші», — говорить він.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • а потом выпадет снег …. ох уж эта Троещина! Надо сначала метро построить, а потом уже строить саму Троещину 🙂

  • 789789

    Не занимались бы полной херней и дерибаном бюджета, а потраченные на эту херню деньги вложили бы в строительство метро на Троещину. За это время метро туда давно бы уже было, если бы не многочисленные разного рода проекты, которые пытаются втиснуть вместо метро и раздерибанить на этом бюджет. Троещину спасет только метро и ничто другое. По этому, хоть понемногу, но каждый год, выделяли бы средства, вместо всяких бредовых идей, то метро бы туда давно было построено и забыли бы давно об этом. А то как строить – денег нет. А как внедрять разного рода бредовые идеи, с выделением на это не малых денег, то деньги моментально находятся. Новый план киевской мэрии – метро на Виноградарь. Но помилуйте, за какие шиши вы его туда строить собрались, у вас ведь нет денег даже на достройку метро на Троещину по готовому и утвержденному проекту? А туда деньги есть? Если туда деньги есть, то наверное их лучше пустить на достройку метро на Троещину, которое заморозили из-за нехватки средств. И так постоянно народу втирают разного рода лапшу. На строительство метро денег нет, на разного рода бред для его замены – деньги есть и тратятся интенсивно. Какой то нонсенс с этим то исчезающими на одно и появляющимися резко на другое средствами лохотрона для народа. Вод камень точит. Если выделять каждый год хоть понемногу денег на строительство метро на Троещину, то это бы строительство уже заканчивалось. А то намерились выделить средства на проектирование мостового перехода для метро. Но позвольте – проект уже давным-давно создан и обоснован, утвержден и по нему уже начали строительство моста и почти возвели. Зачем же опять что то проектировать и тратить деньги на это, если имеется готовое и утвержденное, только строй? Как зачем – на чем то же нужно бюджет пилить и лапшу народу вешать, вместо строительства.