Як живе “Яндекс-таксі” в Україні після введення санкцій. розповідь водія

Після накладення санкцій на “Яндекс” в Україні в “Яндекс-таксі” дуже багато зірваних замовлень. Про це “СТРАНА.ua” розповів водій, що працює в компанії. За його словами, виклики, зроблені клієнтами з сім-карт мобільного зв’язку “Київстар” і Vodafone під час прийому замовлення зриваються. Але такі абоненти все ще можуть викликати “Яндекс-таксі”, будучи підключеними до Wi-Fi. Також поки приймаються замовлення з телефонів Lifecell.

“Я зараз мужика підвозив, так він викликав через МТС. Каже, вранці, як викликав, зависло і все. Я і так дивуюся, як поки працює”, – сказав таксист.

Водій уточнив, що навігатор “Яндекс” у нього поки працює на Lifecell і як і раніше показує завантаженість доріг.

“Що будемо робити … Uber закачаємо або Mobile. Але в “Яндекс-таксі” спочатку умови були кращі: мінімальне замовлення, наприклад, був 30-40 гривень, вони додавали до 70-ти. 25% забирають з замовлення, а в Uber – 30%. Невигідно”, – пояснив водій.

Він також негативно оцінив введення санкцій. “Я б припустимо, погодився б з цим, якщо б ми краще стали жити. Але краще не буде. Насправді просто людям перекривають кисень”, – говорить водій.

Нагадаємо, 16 травня президент Петро Порошенко ввів своїм Указом в дію рішення РНБО про санкції щодо юридичних та фізичних осіб. Під заборону потрапили соціальні мережі “Вконтакте” і “Однокласники”, Yandex, Mail.ru, програмне забезпечення для підприємницької діяльності 1C, продукти Abbyy та ін.


Не пропустіть